Vieme, že reklamácia tovaru alebo odstúpenie od zmluvy nie sú vždy úplne ľahké záležitosti, preto robíme maximum, aby sme vám to čo najviac spríjemnili a uľahčili.
Čo potrebujete vyriešiť?
Ako odstúpiť od zmluvy (vrátiť
nerozbalený tovar)
Ako reklamovať tovar
Ako zásielku dopraviť k nám
Odstúpenie od zmluvy – do 30 dní (45 dní pre stálych zákazníkov)
Kúpili ste niekomu nevhodný darček alebo ste po prijatí balíčka zistili, že produkt nechcete alebo nespĺňa úplne vaše predstavy? Nevadí. Teraz máte 30 dní na to, aby ste nám dali vedieť, že ste si nákup rozmysleli. Pokiaľ už ste u nás v minulosti niekedy nakupovali a pri dokončení objednávky ste boli prihlásení na svojom používateľskom účte, máte dokonca 45 dní na rozmyslenie. Stačí, keď nám napíšete e-mail, že chcete odstúpiť od zmluvy a potom nám do 14 dní pošlite tovar naspäť do firmy. Ihneď ako dostaneme vašu nechcenú objednávku, pošleme vám peniaze.
Pokiaľ chcete odstúpiť od zmluvy, prosím, neotvárajte zapečatený tovar. Ak bude pečatná samolepka poškodená, nemôžeme takýto tovar prijať späť. Radi by sme vyhoveli všetkým, ale erotické hračky zo zákona patria do osobitnej kategórie tovaru, a preto v prípade porušenia pečatnej známky na škatuli nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy. Do rovnakej kategórie ako erotické hračky sa radí aj spodná bielizeň. Preto ju, prosím, neskúšajte na holú kožu. Ak nebudete mať istotu, že si bielizeň chcete nechať, nestrihajte štítky a ani neskladajte ochranné fólie. Pokiaľ bude bielizeň špinavá, bohužiaľ, nemôžeme ju prijať späť.
Ďakujeme moc za pochopenie.
Reklamácia
Minimalizujeme riziko reklamácií tým, že predávame len osvedčené a spoľahlivé výrobky. Aj tak ale sem-tam k nejakej reklamácii dôjde. Ak vám teda príde produkt, ktorý nefunguje alebo na ňom časom objavíte chybu, ktorá nesúvisí s bežným opotrebením tovaru, určite nám dajte vedieť a my urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme reklamáciu vyriešili k vašej spokojnosti.
Napíšte nám e-mail na ahoj@ruzovyslon.sk a dohodneme sa na ďalšom postupe. Zo zákona máme na vybavenie reklamácie 30 dní, snažíme sa však, aby sme reklamáciu vyriešili vždy čo najskôr.
Nikdy nehráme Bobríka mlčania a každý postup s vami radi prediskutujeme.
Doručenie tovaru späť k nám do firmy
Poslanie balíčka späť do rúk Slonov je jednoduché. Môžete si vybrať dopravcu, ktorého sami preferujete, ale my odporúčame Zásielkovňu, ktorá je najpohodlnejšia a najrýchlejšia.
Do balíčka, prosím, priložte info (stačí ručne na kus
papiera), či chcete tovar reklamovať alebo odstúpiť od
zmluvy. Pripíšte kontakt na vás (tel. alebo e-mail), číslo účtu
(pre vrátenie peňazí) a preferovaného dopravcu. Ak máte poruke aj faktúru,
môžete priložiť kópiu, keď nie, tak sa nič nedeje. :)
Pokiaľ chcete odstúpiť od zmluvy, je potrebné, aby bol
tovar v originálnom obale s neporušenou pečaťou. Pokiaľ
ide o reklamovaný tovar, originálny obal
nepotrebujeme.
1. Zásielkovňa – ODPORÚČAME
Najjednoduchšie je poslať nám tovar späť cez Zásielkovňu (takmer
750 pobočiek Zásielkovne v SR). Napíšte nám e-mail, pošleme vám
štítok a balík môžete zadarmo odovzdať. Na pobočke Zásielkovne teda už
nebudete nič platiť.
2. In-Time kuriér si vyzdvihne tovar priamo u vás (doma,
v práci…)
Tovar nám kuriér po prevzatí od vás doručí do firmy. Nemusíte lepiť
štítok ani nič platiť. Napíšte nám na email ahoj@ruzovyslon.sk alebo
zavolajte na +421 277 270 005 a napíšte nám adresu vyzdvihnutia a
preferovaný deň. Všetko vybavíme za vás. In-Time dáva rozmedzie 1 –
2 pracovné dni, v časovom rozpätí od 8 – 18 hodín. V deň zvozu vám
vodič pošle SMS a dohodnete sa na čase, ktorý vám vyhovuje.
3. Tovar môžete sami poslať poštou (alebo iným
dopravcom)
Nefunkčný tovar pošlite poštou spolu s opisom chyby či doneste osobne na
adresu: Adam Durčák – ID 101441, Kopčianska 3338/82A, 851 01 Bratislava.
Čo najskôr vám pošleme nový či opravený.
4. Osobná návšteva predajne Havířov
Radi vás uvidíme a na mieste vyriešime reklamáciu alebo odstúpenie od
zmluvy osobne. Kontakt na predajňu sa bude hodiť.
Preplatenie nákladov na reklamáciu
Ak budete balík posielať sami (odporúčame radšej využiť Zásielkovňu
alebo In-Time kuriéra, pozri vyššie), náklady spojené s reklamáciou
tovaru v primeranej výške vzhľadom na povahu tovaru vám radi
preplatíme. Malo by ísť o reklamáciu oprávnenú (nespôsobenú
chybnou obsluhou a pod.). Po tom, čo tovar odošlete, nám e-mailom alebo
poštou pošlite žiadosť o úhradu nevyhnutných nákladov s dopravou tovaru
a doložte, prosím, výšku nákladov (naskenovaný alebo ofotený podací
lístok, prepravný list a pod.).
Nie vždy môžeme vyhovieť
Aj keď by sme radi vždy a všetkým vyhoveli, nie zakaždým je to možné.
In-Time kuriér nemusí balíček vyzdvihnúť vo vami
preferovanom čase (má inú trasu) ani dni (nestihne, porucha vozidla…),
tovar na rýchlu výmenu nemusíme mať práve na sklade (aj
keď väčšinou máme), výmena nefunkčného výrobku za
úplne iný druh tovaru nemusí byť vždy možná (zvyčajne však áno).
Napriek tomu sa budeme zo všetkých síl snažiť urobiť všetko pre to, aby
ste dostali rýchlo nový výrobok. :)
Reklamácia je pre zákazníka nepríjemná vec. Urobíme všetko pre to, aby sme ju rýchlo a pre vás čo najpohodlnejšie vybavili.
Adam Durčák,
majiteľ Ružový slon s.r.o.
Chcete vrátiť nepoužitý tovar? Stiahnite si „Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy“:https://drive.google.com/…MQ-CNoS/view.