Vieme, že reklamácia tovaru alebo odstúpenie od zmluvy nie sú vždy úplne ľahké záležitosti, preto robíme maximum, aby sme vám to čo najviac spríjemnili a uľahčili.
Čo potrebujete vyriešiť?
Ako odstúpiť od zmluvy (vrátiť nerozbalený tovar)
Ako reklamovať tovar
Ako zásielku dopraviť k nám
Odstúpenie od zmluvy – do 90 dní (120 dní pre stálych zákazníkov)
Kúpili ste niekomu nevhodný darček alebo ste po prijatí balíčka zistili, že produkt nechcete alebo nespĺňa úplne vaše predstavy? Nevadí. Teraz máte 90 dní na to, aby ste nám dali vedieť, že ste si nákup rozmysleli. Pokiaľ už ste u nás v minulosti niekedy nakupovali a pri dokončení objednávky ste boli prihlásení na svojom používateľskom účte, máte dokonca 120 dní na rozmyslenie. Stačí, keď nám napíšete e-mail, že chcete odstúpiť od zmluvy, priložíte fotografiu nerozbaleného tovaru a potom nám do 14 dní pošlite tovar naspäť do firmy. Ihneď ako dostaneme vašu nechcenú objednávku, pošleme vám peniaze.
Pokiaľ chcete odstúpiť od zmluvy, prosím, neotvárajte zapečatený tovar. Ak bude pečatná samolepka poškodená, prípadne odňať prebal z krabičky, nemôžeme takýchto tovar prijať späť. Radi by sme vyhoveli všetkým, ale erotické hračky zo zákona patria do osobitnej kategórie tovaru, a preto v prípade porušenia pečatnej známky na škatuli nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy. Do rovnakej kategórie ako erotické hračky sa radí aj spodná bielizeň. Preto ju, prosím, neskúšajte na holú kožu. Ak nebudete mať istotu, že si bielizeň chcete nechať, nestrihajte štítky a ani neskladajte ochranné fólie. Pokiaľ bude bielizeň špinavá, bohužiaľ, nemôžeme ju prijať späť.
- Pančuchový tovar, vrátane Catsuitov a sieťovaných šiat, po vyskúšaní, bohužiaľ, nemôžeme prijať späť, pretože tento materiál sa natiahne a už sa nevráti do pôvodného stavu. Ide o veľmi chúlostivý materiál.
Ďakujeme moc za pochopenie.
Reklamácia
Minimalizujeme riziko reklamácií tým, že predávame len osvedčené a spoľahlivé výrobky. Aj tak ale sem-tam k nejakej reklamácii dôjde. Ak vám teda príde produkt, ktorý nefunguje alebo na ňom časom objavíte chybu, ktorá nesúvisí s bežným opotrebením tovaru, určite nám dajte vedieť a my urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme reklamáciu vyriešili k vašej spokojnosti.
Napíšte nám e-mail na ahoj@ruzovyslon.sk a dohodneme sa na ďalšom postupe. Zo zákona máme na vybavenie reklamácie 30 dní, snažíme sa však, aby sme reklamáciu vyriešili vždy čo najskôr.
Nikdy nehráme bobríka mlčania a každý postup s vami radi prediskutujeme.
Doručenie tovaru späť k nám do firmy
Poslanie balíčka späť do rúk Slonov je jednoduché. Môžete si vybrať dopravcu, ktorého sami preferujete, ale my odporúčame Zásielkovňu, ktorá je najpohodlnejšia a najrýchlejšia.
Do balíčka, prosím, priložte info (stačí ručne na kus papiera), či chcete tovar reklamovať alebo odstúpiť od zmluvy. Pripíšte kontakt na vás (tel. alebo e-mail), číslo účtu (pre vrátenie peňazí) a preferovaného dopravcu. Ak máte poruke aj faktúru, môžete priložiť kópiu, keď nie, tak sa nič nedeje. :)
Pokiaľ chcete odstúpiť od zmluvy, je potrebné, aby bol tovar v originálnom obale s neporušenou pečaťou. Pokiaľ ide o reklamovaný tovar, originálny obal nepotrebujeme.
1. Zásielkovňa – ODPORÚČAME
Najjednoduchšie je poslať nám tovar späť cez Zásielkovňu (takmer 750 pobočiek Zásielkovne v SR). Napíšte nám e-mail, pošleme vám štítok alebo na výdajnom mieste nahlásite kód, ktorý od nás obdržíte a pracovník ho vytlačí na balíček za vás. Na pobočke Zásielkovne teda už nebudete nič platiť.
2. GLS kuriér si vyzdvihne tovar priamo u vás (doma, v práci…)
Napíšte nám na e-mail ahoj@ruzovyslon.sk alebo zavolajte na +421 277 270 005 a zvoz kuriérom GLS vám radi objednáme. Stačí, keď nám napíšete kompletnú adresu, telefónne číslo a preferovaný deň vyzdvihnutia. GLS garantuje časové rozpätie 9 – 17 hodín. Vodič síce nevolá vopred, ale bude vás informovať o približnom čase vyzdvihnutia balíčka SMS správou. Buďte v tej chvíli na udanej adrese k dispozícii. Kuriér na balíček nalepí štítok sám a vy sa nemusíte o nič starať.
3. Osobná návšteva predajne Havířov
Radi vás uvidíme a na mieste vyriešime reklamáciu alebo odstúpenie od zmluvy osobne. Kontakt na predajňu sa bude hodiť.
Preplatenie nákladov na reklamáciu
Ak budete balík posielať sami (odporúčame radšej využiť Zásielkovňu alebo GLS kuriéra, pozri vyššie), náklady spojené s reklamáciou tovaru v primeranej výške vzhľadom na povahu tovaru vám radi preplatíme. Malo by ísť o reklamáciu oprávnenú (nespôsobenú chybnou obsluhou a pod.). Po tom, čo tovar odošlete, nám e-mailom alebo poštou pošlite žiadosť o úhradu nevyhnutných nákladov s dopravou tovaru a doložte, prosím, výšku nákladov (naskenovaný alebo ofotený podací lístok, prepravný list a pod.).
Nie vždy môžeme vyhovieť
Aj keď by sme radi vždy a všetkým vyhoveli, nie zakaždým je to možné. GLS kuriér nemusí balíček vyzdvihnúť vo vami preferovanom čase (má inú trasu) ani dni (nestihne, porucha vozidla…), tovar na rýchlu výmenu nemusíme mať práve na sklade (aj keď väčšinou máme), výmena nefunkčného výrobku za úplne iný druh tovaru nemusí byť vždy možná (zvyčajne však áno). Napriek tomu sa budeme zo všetkých síl snažiť urobiť všetko pre to, aby ste dostali rýchlo nový výrobok. :)
Reklamácia je pre zákazníka nepríjemná vec. Urobíme všetko pre to, aby sme ju rýchlo a pre vás čo najpohodlnejšie vybavili.
Adam Durčák,
majiteľ Ružový slon s.r.o.
Chcete vrátiť nepoužitý tovar? Stiahnite si Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy