Čo robiť, keď ste si nákup rozmysleli alebo sa jedná o nevhodný darček?
Pokiaľ u nás nakupujete prvýkrát, môžete vrátiť nerozbalený tovar
do 30 dní. Ak už máte prvý nákup u nás za sebou, stačí ak sa
prihlásite do užívateľskej sekcie a budete mať na vrátenie tovaru až
45 dní.
Ale prosím pamätajte, že nesmie byť odlepená ani inak porušená pečať na
škatuľke. Moc nás to mrzí, ale ak bude pečať zničená, nemôžeme
vrátenie tovaru akceptovať.
Čo robiť, keď tovar nefunguje?
Minimalizujeme riziko reklamácií tým, že predávame len spoľahlivé, osvedčené výrobky. Tie navyše pred odoslaním vyskúšame – vždy všetko zapneme a preklikáte, či všetko funguje, tak ako má. Ale aj tak k reklamáciám dochádza.
Ako máte teda nevyhovujúci alebo nefungujúci tovar vrátiť?
Prípadné vrátenie tovaru do 31.1. 2021 alebo reklamácia výrobku je jednoduchá – podáte na ktorejkoľvek pobočke Zásilkovna (zdarma), pošlite Poštou, alebo si PPL kuriér balík u Vás vyzdvihne (zdarma).
1. Zásielkovňa Napíšte nám e-mail ahoj@ruzovyslon.sk alebo
zavolajte na +421 277 270 005) s číslom vašej objednávky a my vám
zašleme späť štítok (s adresou a kódom pre dopravcu). Potom tovar
zabalíte do krabičky a na ňu nalepíte štítok, ktorý sme vám poslali
v e-maile (ak nemáte možnosť si štítok vytlačiť, požiadajte na
výdajnom mieste Zásielkovne o vytlačenie). Potom už len stačí zaniesť
balík na výdajné miesto Zásielkovne vo vašom meste a hotovo. Nemusíte nič
platiť, ani čakať na kuriéra než si u vás balíček vyzdvihne.
(Zoznam výdajných
miest)
2. IN TIME Napíšte nám e-mail ahoj@ruzovyslon.sk alebo zavolajte na +421 277 270 005) s číslom vašej objednávky a adresou vyzdvihnutia. Potom už len zabaľte tovar do krabičky a odovzdajte balík kuriérovi, ktorý vás bude telefonicky kontaktovať. Nemusíte nič platiť, ani tlačiť štítok, kuriér si vyzdvihne tovar priamo u vás (doma, v práci…) a tovar nám doručí.
Do balíčka, prosím, priložte info (stačí ručne na kus papiera), či chcete tovar reklamovať alebo vrátiť. Pripíšte kontakt na vás (tel. alebo e-mail), číslo účtu (pre vrátenie peňazí) a preferovaného dopravcu. Ak máte poruke aj faktúru, môžete priložiť kópiu, keď nie, tak sa nič nedeje. :) Obal výrobku nemusíte prikladať, ale keď ho máte, budete mať prípadne možnosť vymeniť tovar za iný výrobok (po dohode).
3. Osobné návštevy predajne Havířov (ČR) – radi
vás uvidíme a na mieste vymeníme za nový kus. Kontakt
na predajňu sa bude hodiť.
Preplatenie nákladov na reklamáciu
Ak budete balík posielať sami (odporúčame radšej využiť Zásielkovňu
alebo IN-TIME kuriéra, pozri vyššie), náklady spojené s reklamáciou
tovaru v primeranej výške vzhľadom na povahu tovaru vám radi
preplatíme. Malo by ísť o reklamáciu oprávnenú (nespôsobenú
chybnou obsluhou a pod.). Potom, čo tovar zašlete, nám e-mailom alebo poštou
pošlite žiadosť o úhradu nevyhnutných nákladov s dopravou tovaru a
doložte, prosím, výšku nákladov (naskenovaný alebo ofotený podací
lístok, prepravný list a pod.).
Nie vždy môžeme vyhovieť
Aj keď by sme radi vždy a všetkým vyhoveli, nie zakaždým je to možné.
IN TIME kuriér nemusí balíček vyzdvihnúť vo vami
preferovaný čas (má inú trasu) ani deň (nestihne, porucha vozidla…),
tovar na rýchlu výmenu nemusíme mať práve na sklade (aj
keď väčšinou máme), výmena nefunkčného výrobku za
úplne iný druh tovaru nemusí byť vždy možná (zvyčajne však áno).
Napriek tomu sa budeme zo všetkých síl snažiť urobiť všetko pre to, aby
ste dostali rýchlo nový výrobok. :)
Rozbalený/použitý tovar:
Reklamáciu aj vrátenie tovaru riešime nadštandardne. Máme však jednu
podmienku, danú druhom predávaného tovaru. Nemožno vrátiť ani
vymeniť tovar s porušenou ochrannou fóliou, obalom alebo pečatnou
samolepkou. Pre vrátenie bielizne nesmie byť odstránená alebo
nastrihnutá originálna visačka a bielizeň nesmie byť znečistená
(napríklad od speed sticku). Erotické pomôcky majú zvláštnu výnimku
z vyhlášky EÚ a patria medzi „tovar zvláštneho charakteru“. Vrátenie
alebo výmena týchto výrobkov nie je možná. Napriek tomu Ružový slon
vracia peniaze, ale tovar musí byť 100 % zapečatený.
Iba tak majú u nás zákazníci istotu, že vždy dostanú nový a
100 % nepoužitý tovar. Bohužiaľ sa občas stáva, že si
zákazník objedná pomôcku, dá dole ochrannú fóliu alebo
poruší pečať a možno niečo s výrobkom (ne)robí. A potom zistí, že
chce tovar vrátiť. To, bohužiaľ, nejde.
Vo všetkých ostatných prípadoch radi rýchlo vymeníme nerozbalený tovar
či vrátime peniaze vr. poštovného.
Reklamácia je pre zákazníka nepríjemná vec. Urobíme všetko pre to, aby sme ju rýchlo a pre vás čo najpohodlnejšie vybavili.
Adam Durčák,
majiteľ Růžový slon s.r.o.
Chcete vrátiť nepoužitý tovar? Formulár na vrátenie nepoužitého tovaru .