Adam Durčák
Potrebujete poradiť? Zavolajte Adamovi
+421 0277 270 005 (Pon–Pia 8–20, So–Ne 8–12)
100 % diskrétne

Zapojte sa do nášho vernostného programu a získajte zľavy a výhody!

0
Košík
Váš košík zatiaľ neobsahuje žiadne vzrušenie.

Nie je to škoda? Pokiaľ potrebujete poradiť, využite našu poradňu alebo nám rovno zavolajte na +421 0277 270 005.

Cena dopravy
IN TIME – kuriér
3,5 €
Zásielkovňa – osobný odber
2,5 €
Slovenská pošta – kuriérom na adresu
3,9 €

Doprava zadarmo pri nákupe nad 60 €.

Menu
Reklamácia, vrátenie do 14 dní – je to ľahké

Reklamácia, vrátenie do 14 dní – je to ľahké

Čo robiť, keď tovar nefunguje alebo ho chcete vrátiť do 14 dní (stáli zákazníci do 30 dní).

Minimalizujeme riziko reklamácií tým, že predávame len spoľahlivé, osvedčené výrobky. Tie navyše pred odoslaním testujeme. Ale aj tak k reklamáciám dochádza. Prípadné vrátenie tovaru do 14 (30) dní alebo reklamácia výrobku je jednoduchá – podáte na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (zadarmo), alebo pošlite cez IN TIME a kuriér balík u Vás vyzdvihne (zadarmo).

1. Zásielkovňa Napíšte nám e-mail ahoj@ruzovyslon.sk alebo zavolajte na +421 277 270 005) s číslom vašej objednávky a my vám zašleme späť štítok (s adresou a kódom pre dopravcu). Potom tovar zabalíte do krabičky a na ňu nalepíte štítok, ktorý sme vám poslali v e-maile (ak nemáte možnosť si štítok vytlačiť, požiadajte na výdajnom mieste Zásielkovne o vytlačenie). Potom už len stačí zaniesť balík na výdajné miesto Zásielkovne vo vašom meste a hotovo. Nemusíte nič platiť, ani čakať na kuriéra než si u vás balíček vyzdvihne.
(Zoznam výdajných miest)

2. IN TIME Napíšte nám e-mail ahoj@ruzovyslon.sk alebo zavolajte na +421 277 270 005) s číslom vašej objednávky a adresou vyzdvihnutia. Potom už len zabaľte tovar do krabičky a odovzdajte balík kuriérovi, ktorý vás bude telefonicky kontaktovať. Nemusíte nič platiť, ani tlačiť štítok, kuriér si vyzdvihne tovar priamo u vás (doma, v práci…) a tovar nám doručí.

Do balíčka, prosím, priložte info (stačí ručne na kus papiera), či chcete tovar reklamovať alebo vrátiť. Pripíšte kontakt na vás (tel. alebo e-mail), číslo účtu (pre vrátenie peňazí) a preferovaného dopravcu. Ak máte poruke aj faktúru, môžete priložiť kópiu, keď nie, tak sa nič nedeje. :) Obal výrobku nemusíte prikladať, ale keď ho máte, budete mať prípadne možnosť vymeniť tovar za iný výrobok (po dohode).

3. Osobné návštevy predajne Havířov (ČR) – radi vás uvidíme a na mieste vymeníme za nový kus. Kontakt na predajňu sa bude hodiť.


Preplatenie nákladov na reklamáciu
Ak budete balík posielať sami (odporúčame radšej využiť Zásielkovňu alebo IN-TIME kuriéra, pozri vyššie), náklady spojené s reklamáciou tovaru v primeranej výške vzhľadom na povahu tovaru vám radi preplatíme. Malo by ísť o reklamáciu oprávnenú (nespôsobenú chybnou obsluhou a pod.). Potom, čo tovar zašlete, nám e-mailom alebo poštou pošlite žiadosť o úhradu nevyhnutných nákladov s dopravou tovaru a doložte, prosím, výšku nákladov (naskenovaný alebo ofotený podací lístok, prepravný list a pod.).

Nie vždy môžeme vyhovieť
Aj keď by sme radi vždy a všetkým vyhoveli, nie zakaždým je to možné. IN TIME kuriér nemusí balíček vyzdvihnúť vo vami preferovaný čas (má inú trasu) ani deň (nestihne, porucha vozidla…), tovar na rýchlu výmenu nemusíme mať práve na sklade (aj keď väčšinou máme), výmena nefunkčného výrobku za úplne iný druh tovaru nemusí byť vždy možná (zvyčajne však áno). Napriek tomu sa budeme zo všetkých síl snažiť urobiť všetko pre to, aby ste dostali rýchlo nový výrobok. :)


Rozbalený/použitý tovar:
Reklamáciu aj vrátenie tovaru riešime nadštandardne. Máme však jednu podmienku, danú druhom predávaného tovaru. Nemožno vrátiť ani vymeniť tovar s porušenou ochrannou fóliou, obalom alebo pečatnou samolepkou. Pre vrátenie bielizne nesmie byť odstránená alebo nastrihnutá originálna visačka a bielizeň nesmie byť znečistená (napríklad od speed sticku). Erotické pomôcky majú zvláštnu výnimku z vyhlášky EÚ a patria medzi „tovar zvláštneho charakteru“. Vrátenie alebo výmena týchto výrobkov nie je možná. Napriek tomu Ružový slon vracia peniaze, ale tovar musí byť 100 % zapečatený.
Iba tak majú u nás zákazníci istotu, že vždy dostanú nový a 100 % nepoužitý tovar. Bohužiaľ sa občas stáva, že si zákazník objedná pomôcku, dá dole ochrannú fóliu alebo poruší pečať a možno niečo s výrobkom (ne)robí. A potom zistí, že chce tovar vrátiť. To, bohužiaľ, nejde.
Vo všetkých ostatných prípadoch radi rýchlo vymeníme nerozbalený tovar či vrátime peniaze vr. poštovného.


Reklamácia je pre zákazníka nepríjemná vec. Urobíme všetko pre to, aby sme ju rýchlo a pre vás čo najpohodlnejšie vybavili.

Adam Durčák,

majiteľ Růžový slon s.r.o.


Chcete vrátiť nepoužitý tovar? Formulár na vrátenie nepoužitého tovaru .