Prejsť na: Expedícia | Dopravné | Darčeky | Zahraničie
Pri nákupe 60 € máte dopravné zadarmo, stáli zákazníci už nad 35 €.
Všetky ceny vidíte už vrátane DPH, balné neúčtujeme.
Doručovať by mal kuriér zvyčajne v nasledujúcich 48 hodinách od odoslania. Objednávky prijímame v sobotu a nedeľu, ale odosielame až v pondelok. Po podaní vám zašleme kód pre online sledovanie zásielky.
Kedy balík pošleme?
- GLS kuriér – tentýž deň expedujeme objednávky prijaté v Po – Pia do 18 h
- Zásielkovňa - výdajné miesta – tentýž deň expedujeme objednávky prijaté v Po – Pia do 18 h
- Zásielkovňa - na adresu – tentýž deň expedujeme objednávky prijaté v Po – Pia do 18 h
Dopravné – koľko to stojí?
- GLS kuriér – 3,7 € (platba vopred), na dobierku za 5,69 €
- Zásielkovňa - výdajné miesta – 2,5 € (platba vopred), na dobierku za 4,49 €
- Zásielkovňa - na adresu – 3,99 € (platba vopred), na dobierku za 5,98 €
1) GLS kuriér – platba prevodom alebo kartou 3,7 €, nad 60 € zadarmo
Zásielky prijaté v pracovný deň do 18:00 h odosielame v ten istý deň s pokusom o doručenie nasledujúci pracovný deň. Dobierku môžete zaplatiť vodičovi GLS v hotovosti alebo platobnou kartou. Pokiaľ si zásielku necháte uložiť na ParcelShop, tak sa dobierka hradí iba v hotovosti.
Platba za tovar:
- Vopred na účet alebo kartou – 3,7 €, zadarmo nad 60 € (stáli zákazníci 35 €).
- Dobierku zaplatíte v hotovosti alebo platobnou kartou priamo vodičovi GLS – 5,89 €, iba 1,99 € nad 60 €.
Čas doručenia GLS: +Doručenie je bežne 8 – 17 hod.
Doručenie GLS
- Expedícia vychystá objednávku a predá ju GLS. Automaticky sa vygeneruje prvá správa, že balík je na ceste a bude doručovaný nasledujúci pracovný deň. V správe je uvedené číslo balíka a odkaz na webové stránky, kde môžete prepravu sledovať – https://gls-group.eu/…nie-zasielok, stačí vložiť iba číslo zásielky, poprípade si zadarmo zmeniť parametre doručenia. Pre balíky zaslané na dobierku zaplatíte priamo vodičovi. Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako kreditnou alebo debetnou kartou.
- Pri druhom e-maili alebo textovej správe vám GLS oznámi, kedy vaša objednávka pravdepodobne dorazí a dokonca dostanete aj trojhodinový časový rámec.
- Ak je prvý pokus o doručenie neúspešný, príjemca je o tom automaticky informovaný prostredníctvom e-mailu alebo textovej správy. Správa obsahuje odkaz na webovú stránku GLS Delivery Manager, na ktorej sa nachádzajú všetky možnosti doručenia balíka a príjemca si opäť môže vybrať, ako sa bude naďalej postupovať.
V prípade problému s doručením môžete kontaktovať Zákaznícky servis, ktorý je tu pre vás od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 18:00 hod. Linka: +421 45 52 42 500 alebo 18 585. Cena za hovor je účtovaná podľa taríf poskytovateľa telekomunikačných služieb.
2) Zásielkovňa – platba vopred za 2,6 € , nad 60 € zadarmo
Výdajné miesta Zásielkovňa SK
Na pobočke Zásielkovňa si môžete tovar vyzdvihnúť obvykle druhý deň (občas to môže trvať o deň dlhšie) po objednaní, keď stihnete u nás objednať do 18 h.
Pozrite sa na otváracie hodiny jednotlivých Zásielkovní. Na vyzdvihnutie potrebujete HESLO, ktoré vám Zásielkovňa pošle emailom a SMSkou vopred.
- Pri platbe vopred (prevodom, kartou) zaplatíte 2,6 € nový zákazník a súčasný zákazník 1,9 €, nad 60 € zadarmo
- Na dobierku 4,49 €, 1,99 € nad 60 €
Počkajte, prosím, na potvrdenie. Hneď ako bude balík pripravený na výdaj, Zásielkovňa vám pošle mail a SMS (s adresou, otváracími hodinami) a môžete si ho vyzdvihnúť vy osobne. Alebo pokojne aj niekto iný, komu poviete heslo (pošle ho Zásielkovňa e-mailom a SMSkou). Ak máte v mobilnom telefóne aplikáciu Zásilkovny, môžete sledovať, ako vaša zásielka putuje na miesto odovzdania. Balíček na Zásielkovňu príde a vy si ho len vyzdvihnete – nikto sa o tom vo vašej domácnosti nedozvie.
Zásielkovňa nezodpovedá za škodu vzniknutú na zásielke v čase od prevzatia zásielky od odosielateľa do jej vydania príjemcovi, ak bola spôsobená:
- Odosielateľom, príjemcom, vlastníkom zásielky, prepravcom (v zmluvnom vzťahu s odosielateľom), alebo osobou, ktorá manipulovala so zásielkou pred jej odovzdaním v mieste odoslania.
- Chybou zásielky, jej prirodzenou povahou alebo jej obvyklým úbytkom.
- Chybným alebo nedostačujúcim obalom zásielky či nevhodným spôsobom balenia.
3) Packeta domov – platba prevodom alebo kartou 3,7 €, nad 60 € zadarmo
Zásielky prijaté do 18 h odosielame ešte v ten istý deň. Nasledujúci deň vám balíček kuriér doručí až domov či na akúkoľvek adresu, ktorú v objednávke uvediete (do práce alebo napríklad k partnerovi domov). Po podaní vám dopravca pošle kód na online sledovanie zásielky. Dobierku môžete zaplatiť vodičovi v hotovosti alebo platobnou kartou.
Platba za tovar:
- Vopred na účet alebo kartou: 3,7 €, zadarmo nad 60 € (stáli zákazníci nad 35 €).
- Dobierkou: Zaplatíte kartou alebo v hotovosti priamo vodičovi Packety sumu 5,69 €.
Čas doručenia:
Hneď ako si vodič Packety zásielku prevezme, pošle vám správu o čase doručenia s presnosťou na 90 minút. Pokiaľ vás nezastihne na adrese, uloží balíček na najbližšom výdajnom mieste, kde si ho môžete ešte v ten istý deň vyzdvihnúť.
Pokiaľ by bol s doručením akýkoľvek problém, obráťte sa, prosím, na zákaznícky servis Packety v čase 8 – 18 h. Na linke +421 221 201 135, v Po – Pia v čase 8.00 – 18.00 h, vám pracovníci podľa čísla balíčka ochotne oznámia viac.
Poštovné – zahraničie:
Vieme poslať do ktorejkoľvek krajiny v Európe. Orientačné ceny poštovného pri platbe vopred:
- Poľsko a Nemecko: 6 € (objednávky do 39 €), 4 € (objednávky 39,01 € – 78 €), zadarmo (objednávky nad 79 €)
- Ostatné krajiny Európy: 24 € (objednávky do 39 €), 15,5 € (objednávky 39,01 € – 78 €), 8 € (objednávky 78,01 € – 136 €), zadarmo (objednávky nad 136,01 €)
Darčeky zadarmo
A) Batéria: ku každej vibračnej pomôcke na batérie pridáme súpravu batérií zadarmo (ak nie je súčasťou balenia od výrobcu)
B) Magnet: Magnety a samolepka Ružový slon pre šťastie ku každej objednávke nad 20 €. Noví zákazníci dostanú zadarmo automaticky model č. 1 a 2, stáli zákazníci (od druhej objednávky na rovnakom používateľskom účte) si môžu vybrať – stačí pripísať do poznámky k objednávke (Zberateľské magnetky pre stálych zákazníkov ako darček).
C) možno aj darček navyše – nechajte sa prekvapiť :)
Tovar máme na sklade:
Robíme všetko pre to, aby sme mali všetko na sklade. Pri každej položke uvádzame skladovú dostupnosť. Iba výnimočne sa stane drobná chybička a tovar jednoducho nemáme. Prečo? Pri expedícii napríklad zistíme, že je poškodený obal. Alebo niečo iné. V takom prípade IHNEĎ posielame e-mail a dohovárame náhradné riešenie (zľava, chvíľu počkať). Stáva sa to len výnimočne (mrknite na nezávislé referencie na Heureke) a vinníka vždy prísne potrestáme, aby sa to neopakovalo.
Platba, minimálna hodnota objednávky:
- Na dobierku, prevodom vopred na účet
- Platobnou kartou alebo platobnými tlačidlami (PayU), ako VS zadajte číslo objednávky
Číslo slovenského účtu IBAN: SK8983300000002700821386 FIO Banka
Minimálnu hodnotu objednávky máme 8 €. Ak chcete ale nejakú menšiu vec pod 8 €, napíšte nám na e-mail, chat alebo zavolajte.
Čo je na balíčku uvedené – balíme DISKRÉTNE:
Zakladáme si na diskrétnosti. Preto na prednej strane uvádzame len cenu za dobierku a odosielateľa:
Adam Durčák
U Nádraží 1204 / 2a
Havířov-Šumbark
736 01
Ostatné plochy na krabici sú prázdne. Spoľahnite sa, že balíček bude 100 % diskrétne zabalený v nepoužitej univerzálnej papierovej krabici (používa väčšina veľkých e-shopov). Žiadne slovo sexshop ani Ružový slon, nikto nemôže spoznať, čo je vnútri. Vnútro balíka je vystlané vypchávkou tlmiacou nárazy, keby náhodou došlo k poškodeniu vonkajšej krabice. Doručovateľ nevie, čo je vnútri, ani aká firma balík posiela, tiež nekontroluje váš vek. Neposielame katalógy ani inú reklamnú poštu.
TIP: pozrite sa na fotky z balenia zásielok – Ako balíme zásielky?
Do vlastných rúk?
Vo všeobecnosti môže zásielku prevziať len osoba, ktorej sme balík odoslali (tzn. je uvedená v objednávke). U IN TIME zvyčajne balíky odovzdávajú aj rodinným príslušníkom, Pošta väčšinou nie (ak to nemáte dohodnuté). U Zásielkovne postačí oznámiť heslo pre vyzdvihnutie zásielky (bolo vám zaslané emailom a SMSkou).
Reklamácie a obchodné podmienky:
Ak ste zvedaví, mrknite sa na info – Reklamácie a odstúpenie od zmluvy – je to ľahké a Obchodné podmienky
Všetky ceny (poštovné i tovaru) sú konečné a uvádzame ich vr. DPH.
Sortiment – len tie NAJ:
Nikto si nezakladá viac na starostlivom výbere pomôcok než Ružový slon. Objednať si môžete len tie, ktoré sme sami vyskúšali. Majú naj pomer cena/výkon, dlhodobo preverené. Každá pomôcka má svoj význam. Nie sme Tesco, aby sme mali všetko. Každý mesiac testujeme desiatky noviniek z celého sveta, veľtrhov aj priamo od výrobcov. Väčšinu však do ponuky nezaradíme. Zelenú dostanú len novinky v niečom výnimočné alebo lepšie ako súčasné modely. Postupne vyraďujeme hračky s horšou spoľahlivosťou a recenziami testerov. Zostanú len klenoty s vynikajúcou hodnotou. Dôkladne otestované, s výrobcom maximálne vyladené, často priamo pre Ružového slona. Vopred vám povieme, čo čakať.
Fakt ste dočítali až sem na úplný koniec? Tak to gratulujeme, ste dobrí! :)