Prejsť na: Expedícia | Dopravné | Darčeky | Zahraničie | Darčekové balenie
Pri nákupe 50 € máte dopravné zadarmo, stáli zákazníci už nad 35 €.
Všetky ceny vidíte už vrátane DPH, balné neúčtujeme.
Doručovať by mal kuriér zvyčajne v nasledujúcich 48 hodinách od odoslania. Objednávky prijímame v sobotu a nedeľu, ale odosielame až v pondelok. Po podaní vám zašleme kód pre online sledovanie zásielky.
Kedy balík pošleme?
- Express One – tentýž deň expedujeme objednávky prijaté v Po – Pia do 18 h.
- GLS kuriér – tentýž deň expedujeme objednávky prijaté v Po – Pia do 18 h.
- Slovenská pošta – tentýž deň expedujeme objednávky prijaté v Po – Pia do 11:00 h.
- Packeta - na adresu – tentýž deň expedujeme objednávky prijaté v Po – Pia do 18 h.
- Packeta - výdajné miesta – tentýž deň expedujeme objednávky prijaté v Po – Pia do 18 h.
- Osobný odber Bratislava – ten istý deň expedujeme objednávky prijaté v Po – Pia do 17 h.
Počas štátnych sviatkov sa môže čas dodania líšiť.
Ako to robíme, že sme takí rýchli?
- Balíčky pre vás balíme až do 21.30 h a vlastným autom ich rozvážame do dep, takže objednávky prijaté do uvedených hodín máte druhý pracovný deň doma.
- Makáme 7 dní v týždni, aby sme objednávky prijaté cez víkend odoslali čo najskôr.
Dopravné – koľko to stojí?
- Express One – 3,99 € platba vopred, na dobierku 4,99
- GLS kuriér – 4,49 € platba vopred, na dobierku 5,48 €
- Slovenská pošta – platba vopred 4,49 €, na dobierku 5,48 €, nad 60 € zadarmo
- Packeta domov – 3,99 € platba vopred, na dobierku 4,98 €
- Packeta – výdajné miesta – 2,99 € platba vopred, na dobierku 3,98 €
- Osobný odber Bratislava – zadarmo pri platbe vopred
1) Express One – kuriér – platba prevodom alebo kartou 3,99 €, nad 50 € zadarmo
Zásielky prijaté v pracovný deň do 18 hod. odosielame v ten istý deň s pokusom o doručenie nasledujúci pracovný deň. Po podaní vám pošleme kód na online sledovanie zásielky. Dobierku môžete zaplatiť vodičovi Express One v hotovosti alebo platobnou kartou.
Zadajte vždy, prosím, telefónne číslo, bez toho nemôžeme zásielku Express One odovzdať.
Platba za tovar:
- vopred na účet alebo kartou – 3,99 €, zadarmo nad 50 €,
- dobierkou – 4,98 €.
Čas doručenia Express One:
- Štandardné doručovanie v rozmedzí 8.00 – 18.00 hod. (líši sa podľa daného mesta – pravdepodobný čas dodania je vidieť po zadaní čísla balíka – odkaz pošleme).
Doručenie Express One:
- Ak potrebujete zmenu v čase dodania, skúste sa dohodnúť s konkrétnym vodičom. Bohužiaľ, zmena adresy nie je možná, ale môžete chcieť dodanie o deň neskôr.
- Keď vás vodič nezastihne, je možné dohovoriť si uloženie zásielky na najbližšom parcelshope, kde ju môžete vyzdvihnúť do 7 dní. Alebo skúste PIN na vyzdvihnutie zásielky odovzdať niekomu blízkemu, kto balík vyzdvihne za vás.
Vodič Express One:
- Vodič by mal ráno zaslať SMS s približným časom doručenia a PINom na prevzatie, v prípade problémov volá.
- V malých mestách má väčšinou vodič svoju trasu a dohodnúť vám vyhovujúci čas doručenia môže byť ťažké. Vo väčších mestách je schopný trasu obvykle prispôsobiť.
- Môže chcieť doklad totožnosti.
- Občas sa môže stať, že vodič nestíha a nemožno zaručiť, že bude milý alebo že zavolá vopred.
Ak máte konkrétnu požiadavku (volať vopred, nenechávať na recepcii a pod.) – napíšte nám to do poznámky, pridáme info priamo na balík (nie je to však možné zaručiť).
Pokiaľ by bol s doručením akýkoľvek problém, obráťte sa, prosím, na zákaznícky servis Express One.
2) GLS kuriér – platba vopred 4,49 €, na dobierku 5,48 €, nad 50 € zadarmo
Zásielky prijaté v pracovný deň do 18:00 h odosielame v ten istý deň s pokusom o doručenie nasledujúci pracovný deň. Dobierku môžete zaplatiť vodičovi GLS v hotovosti alebo platobnou kartou. Pokiaľ si zásielku necháte uložiť na ParcelShop, tak sa dobierka hradí iba v hotovosti.
Platba za tovar:
- Vopred na účet alebo kartou – 4,49 € (stálí zákazníci 3,79 €), zadarmo nad 50 € (stáli zákazníci 35 €).
- Na dobierku – 5,48 €
Čas doručenia GLS: Doručenie je bežne 8 – 17 hod.
Doručenie GLS
- Expedícia vychystá objednávku a predá ju GLS. Automaticky sa vygeneruje prvá správa, že balík je na ceste a bude doručovaný nasledujúci pracovný deň. V správe je uvedené číslo balíka a odkaz na webové stránky, kde môžete prepravu sledovať – https://gls-group.eu/…nie-zasielok, stačí vložiť iba číslo zásielky, poprípade si zadarmo zmeniť parametre doručenia. Pre balíky zaslané na dobierku zaplatíte priamo vodičovi. Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako kreditnou alebo debetnou kartou.
- Pri druhom e-maili alebo textovej správe vám GLS oznámi, kedy vaša objednávka pravdepodobne dorazí a dokonca dostanete aj trojhodinový časový rámec.
- Ak je prvý pokus o doručenie neúspešný, príjemca je o tom automaticky informovaný prostredníctvom e-mailu alebo textovej správy. Správa obsahuje odkaz na webovú stránku GLS Delivery Manager, na ktorej sa nachádzajú všetky možnosti doručenia balíka a príjemca si opäť môže vybrať, ako sa bude naďalej postupovať.
V prípade problému s doručením môžete kontaktovať Zákaznícky servis, ktorý je tu pre vás od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 18:00 hod. Linka: +421 45 52 42 500 alebo 18 585. Cena za hovor je účtovaná podľa taríf poskytovateľa telekomunikačných služieb.
3) Slovenská pošta – platba vopred 4,49 €, na dobierku 5,48 €, nad 50 € zadarmo
Zásielky prijaté v pracovný deň do 11:30 h odosielame v ten istý deň s pokusom o doručenie nasledujúci pracovný deň. Dobierku môžete zaplatiť vodičovi Slovenské pošty v hotovosti alebo platobnou kartou.
Platba za tovar:
- Vopred na účet alebo kartou – 4,49 € noví zákazníci, 3,79 € stáli zákazníci
- Na dobierku – 0,99 €
Čas doručenia Slovenské pošty: Doručenie je bežne 8–17 hod.
Doručenie Slovenské pošty:
- Doručenie prebehne nasledujúci pracovný deň. Vyčkajte, prosím, na e-mail a sms s časom doručenia, prídu vám vo chvíli, keď si pošta balíček prevezme. Balíček môže prevziať ktokoľvek iný za vás, keď mu oznámite heslo.
- Prebehne 1 pokus o doručenie, pred doručením vám bude kuriér volať a čas si upresníte. Pokiaľ sa nepodarí balíček doručiť, uloží sa na vašej najbližšej pošte, kde na vás bude čakať 18 dní.
- Zásielku môže prevziať i jiná osoba s 8 miestneho kódu pre vyzdvihnutie zásielky, ktorý nájdete v SMSke, e-maile alebo v mobilnej aplikácii Slovenskej pošty.
Ak by bol s doručením akýkoľvek problém, obráťte sa, prosím, na zákaznícky servis Slovenskej pošty v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 17.00 hod. na linke 0850 122 413 a ochotne vám podľa čísla balíčka povedia viac.
4) Packeta domov – platba vopred 3,99 €, na dobierku 4,98 €, nad 50 € zadarmo
Zásielky prijaté do 18 h odosielame ešte v ten istý deň. Nasledujúci deň vám balíček kuriér doručí až domov či na akúkoľvek adresu, ktorú v objednávke uvediete (do práce alebo napríklad k partnerovi domov). Po podaní vám dopravca pošle kód na online sledovanie zásielky. Dobierku môžete zaplatiť vodičovi v hotovosti alebo platobnou kartou.
Platba za tovar:
- Vopred na účet alebo kartou: 3,99 € (stálí zákazníci 3,29 €), zadarmo nad 50 € (stáli zákazníci nad 35 €).
- Na dobierku: 4,98 €
Čas doručenia:
Hneď ako si vodič Packety zásielku prevezme, pošle vám správu o čase doručenia s presnosťou na 90 minút. Pokiaľ vás nezastihne na adrese, uloží balíček na najbližšom výdajnom mieste, kde si ho môžete ešte v ten istý deň vyzdvihnúť.
Pokiaľ by bol s doručením akýkoľvek problém, obráťte sa, prosím, na zákaznícky servis Packety v čase 8 – 18 h. Na linke +421 221 201 135, v Po – Pia v čase 8.00 – 18.00 h, vám pracovníci podľa čísla balíčka ochotne oznámia viac.
5) Packeta – výdajné miesta – platba vopred za 2,99 €, na dobierku 3,98 €, nad 50 € zadarmo
Na pobočke Packety si môžete tovar vyzdvihnúť obvykle na druhý deň (občas to môže trvať o deň dlhšie) po objednaní, keď stihnete u nás objednať do 18. hodiny.
Výdajné miesta Packety.
Mrknite na otváracie hodiny jednotlivých pobočiek. Na vyzdvihnutie potrebujete heslo, ktoré vám Packeta pošle mailom a smskou vopred.
Platba za tovar
- Pri platbe vopred (prevodom, kartou) zaplatí nový zákazník 2,99 € a stály zákazník 2,29 €. Nad 50 € je doprava zadarmo.
- Na dobierku 3,98 €.
Doručenie
- Počkajte, prosím, na potvrdenie. Hneď ako bude balíček pripravený na výdaj, Packeta vám pošle mail alebo SMS (s adresou a otváracím časom) a môžete si ho vyzdvihnúť vy osobne alebo niekto blízky, komu oznámite heslo.
- Ak máte v mobile aplikáciu Packeta, môžete sledovať, ako vaša zásielka putuje na miesto doručenia. Balíček si potom vyzdvihnete a nikto vo vašej rodine sa o tom nemusí dozvedieť.
AlzaBoxy – Doručenie balíčka si môžete vybrať aj do AlzaBoxu. Túto možnosť si zvolíte pri výbere odberného miesta. Pokiaľ balíček zaplatíte vopred, nič neriešite a vyzdvihnete si ho hneď ako vám príde potvrdzovací sms alebo e-mail. Ak ste si vybrali platbu na dobierku, počítajte s tým, že tu dobierka funguje trochu inak, ako ste zvyknutí. Balíček je potrebné zaplatiť online a počkať na potvrdenie, že ste balík uhradili. Len čo vám dôjde informácia, že balíček na vás čaká v AlzaBoxe, tesne pred tým, ako sa preň vydáte, nezabudnite zaplatiť online kartou alebo rýchlym prevodom cez platobnú bránu. Odkaz na platobnú bránu vám príde v potvrdzovacej sms a emaile od Packety.
Pokiaľ sa stane, že bude zvolený AlzaBox plný, dopravca bude v nasledujúcich 3 dňoch opakovať pokus o doručenie. Pokiaľ sa nepodarí balíček doručiť ani na tretíkrát, dopravca balíček presunie na najbližšie výdajné miesto Packety. Pohyb zásielky môžete sledovať v sledovaní zásielky. Dopravca vás, bohužiaľ, nebude o týchto krokoch automaticky informovať.
Z-boxy – Okrem AlzaBoxu si môžete vybrať aj Z-boxy, ktoré patria priamo spoločnosti Packeta. Zvoľte si ho ako odberové miesto priamo v košíku. Odporúčame stiahnuť si do mobilu aplikáciu Packeta, s ktorou bude vyzdvihnutie balíčka jednoduchšie. Z-boxy sa otvárajú pomocou aplikácie a funkcie Bluetooth. Niektoré Z-boxy majú aj klávesnicu, takže môžete zadať kód z smsky namiesto spojenia sa s aplikáciou. Ak máte stiahnutú aplikáciu Packeta, môžete si vybrať aj platbu na dobierku a cez aplikáciu alebo pomocou odkazu na platobnú bránu, ktorý vám prišiel v e-maile alebo smske pred vyzdvihnutím tovaru, zaplatíte online. Pokiaľ je Z-box plný, môže sa doručenie balíčka doň pretiahnuť až o týždeň (takže výnimočne nemusíte mať balíček hneď nasledujúci deň). Packeta vykonáva celkom 3 pokusy o doručenie do Z-boxu. Z-boxy sú k dispozícii nonstop 24 hodín 7 dní v týždni. Zásielka na vás v Z-boxe počká 3 dni na vyzdvihnutie.
6) Osobný odber Bratislava – platba prevodom alebo kartou vopred, zadarmo
Online objednávky si môžete vyzdvihnúť osobne na minipredajni v Bratislave. Balíček bude pripravený nasledujúci pracovný deň od prijatia platby a budeme vás o tom informovať e-mailom. Zároveň vám smskou príde unikátny PIN kód, ktorý je potrebné oznámiť pri vyzdvihnutí balíčka. Môžete si ho prevziať sami, alebo keď PIN oznámite ďalšej osobe, môže ho vyzdvihnúť za vás. Balíček na vás bude čakať 7 dní.
Ružový Slon – minipredajňa – OC Danubia Bratislava
- OC Danubia
- Panónska cesta 38/A
- 851 04 Bratislava
Prevádzkový čas:
- Po – So 9 – 21 hod.
- Ne 9 – 20 hod.
Telefón na predajňu: +421 948 048 247
Email: [email protected]
Zákaznícka linka RS: +421 277 270 005 (Po – Pia 8 – 20 h, So – Ne 8 – 12 h)
Poštovné – zahraničie:
Balík vieme doručiť do ktorejkoľvek krajiny v Európe. Pošlite žiadosť s vybraným tovarom na náš e-mail: [email protected] a my vám obratom ručne vystavíme faktúru. Objednávku potom hradíte vopred.
Orientačné ceny poštovného pri platbe vopred:
Poľsko a Nemecko:
- Objednávky do 39 € – 6,5 € doprava
- Objednávky do 78 € – 5 € doprava
- Objednávka nad 79 € – ZADARMO
Ostatné krajiny Európy:
- Objednávky do 39 € – 11,5 € doprava
- Objednávky do 78 € – 10 € doprava
- Objednávka nad 79 € – ZADARMO
Darčeky zadarmo
A) Batéria: ku každej vibračnej pomôcke na batérie pridáme súpravu batérií zadarmo (ak nie je súčasťou balenia od výrobcu)
B) Magnet: Magnety a samolepka Ružový slon pre šťastie ku každej objednávke nad 20 €. Noví zákazníci dostanú zadarmo automaticky model č. 1 a 2, stáli zákazníci (od druhej objednávky na rovnakom používateľskom účte) si môžu vybrať – stačí pripísať do poznámky k objednávke (Zberateľské magnetky pre stálych zákazníkov ako darček).
C) možno aj darček navyše – nechajte sa prekvapiť
Tovar máme na sklade:
Robíme všetko pre to, aby sme mali všetko na sklade. Pri každej položke uvádzame skladovú dostupnosť. Iba výnimočne sa stane drobná chybička a tovar jednoducho nemáme. Prečo? Pri expedícii napríklad zistíme, že je poškodený obal. Alebo niečo iné. V takom prípade IHNEĎ posielame e-mail a dohovárame náhradné riešenie (zľava, chvíľu počkať). Stáva sa to len výnimočne (mrknite na nezávislé referencie na Heureke) a vinníka vždy prísne potrestáme, aby sa to neopakovalo.
Čo je na balíčku uvedené – balíme DISKRÉTNE:
Zakladáme si na diskrétnosti. Preto na prednej strane uvádzame len cenu za dobierku a odosielateľa:
Adam Durčák
U Nádraží 1204 / 2a
Havířov-Šumbark
736 01
Ostatné plochy na krabici sú prázdne. Spoľahnite sa, že balíček bude 100 % diskrétne zabalený v nepoužitej univerzálnej papierovej krabici (používa väčšina veľkých e-shopov). Žiadne slovo sexshop ani Ružový slon, nikto nemôže spoznať, čo je vnútri. Vnútro balíka je vystlané vypchávkou tlmiacou nárazy, keby náhodou došlo k poškodeniu vonkajšej krabice. Doručovateľ nevie, čo je vnútri, ani aká firma balík posiela, tiež nekontroluje váš vek. Neposielame katalógy ani inú reklamnú poštu.
TIP: pozrite sa na fotky z balenia zásielok – Ako balíme zásielky?
Do vlastných rúk?
Vo všeobecnosti môže zásielku prevziať len osoba, ktorej sme balík odoslali (tzn. je uvedená v objednávke). U IN TIME zvyčajne balíky odovzdávajú aj rodinným príslušníkom, Pošta väčšinou nie (ak to nemáte dohodnuté). U Zásielkovne postačí oznámiť heslo pre vyzdvihnutie zásielky (bolo vám zaslané emailom a SMSkou).
Reklamácie a obchodné podmienky:
Ak ste zvedaví, mrknite sa na info – Reklamácie a odstúpenie od zmluvy a Obchodné podmienky
Všetky ceny (poštovné i tovaru) sú konečné a uvádzame ich vr. DPH.
Sortiment – len tie NAJ:
Nikto si nezakladá viac na starostlivom výbere pomôcok než Ružový slon. Objednať si môžete len tie, ktoré sme sami vyskúšali. Majú naj pomer cena/výkon, dlhodobo preverené. Každá pomôcka má svoj význam. Nie sme Tesco, aby sme mali všetko. Každý mesiac testujeme desiatky noviniek z celého sveta, veľtrhov aj priamo od výrobcov. Väčšinu však do ponuky nezaradíme. Zelenú dostanú len novinky v niečom výnimočné alebo lepšie ako súčasné modely. Postupne vyraďujeme hračky s horšou spoľahlivosťou a recenziami testerov. Zostanú len klenoty s vynikajúcou hodnotou. Dôkladne otestované, s výrobcom maximálne vyladené, často priamo pre Ružového slona. Vopred vám povieme, čo čakať.
Fakt ste dočítali až sem na úplný koniec? Tak to gratulujeme, ste dobrí! :)