Adam Durčák
Potrebujete poradiť? Zavolajte Adamovi
0277270005 (Po–Pi 8–20, So–Ne 8–12)
100 % diskrétne

Zapojte sa do nášho vernostného programu a získajte zľavy a výhody!

0
Košík
Váš košík zatiaľ neobsahuje žiadne vzrušenie.

Nie je to škoda? Pokiaľ potrebujete poradiť, využite našu poradňu alebo nám rovno zavolajte na 0277270005.

Cena dopravy
IN TIME - kuriér
3,5 €
Zásielkovňa - osobný odber
2,5 €
Slovenská pošta - kuriérom na adresu
3,9 €

Doprava zadarmo pri nákupe nad 60 €.

Menu
Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky – zrozumiteľne pre zákazníkov

  • Zákazníkom sa snažíme vždy vyhovieť
  • Keď vložíte tovar do košíka, vyplníte adresu a potvrdíte objednávku, uzatvárate tým kúpnu zmluvu.
  • Nákupu sa nemusíte báť. Keď sa pomýlite a objednáte niečo omylom alebo si nákup rozmyslíte, až do expedície objednávky ho môžete bezplatne upraviť alebo zrušiť. Stačí poslať e-mail alebo zavolať (7 dní v týždni).
  • Osobné údaje nikomu neposkytneme, sú v bezpečí.
  • Keď si nákup rozmyslíte (tzn. Tovar ste nepoužili a zároveň ho chcete vrátiť), môžete tovar po prevzatí zásielky bez obáv vrátiť do 14 dní (stáli zákazníci do 30 dní), radi Vám vyhovieme. Dôvod uvádzať nemusíte, ale budeme radi, keď nám ho oznámite. Vrátime Vám na účet celú sumu aj s poštovným čo najskôr. Žiadne zdržiavanie. Keď tovar pošlite o pár dní neskôr, nič sa nedeje. Radi Vám pošleme na e-mail štítok na podanie bezplatné balíka v sieti Zásilkovna, alebo zariadime zvoz IN TIME kuriéra (vyzdvihne balík u Vás, nič neplatíte). Tovar však musí byť nerozbalený, nepoužitý, s neporušeným hygienickým obalom a pečatný samolepkou (pretože tak to vyžaduje zákon).
  • Reklamácia (tzn. Keď pomôcka nefunguje) riešime nadštandardne. Obratom zvyčajne pošleme nový kus, žiadne zdržiavanie. Nemusíte tlačiť formuláre ani prikladať faktúry. Len podáte na pobočkách Zásilkovna alebo si kuriér tovar u Vás vyzdvihne (detaily nižšie).
  • Pri preberaní balíčka od prepravcu si radšej skontrolujte, či nie je obal poškodený. Ale takmer vždy je to v poriadku. Jo a balíme 100% diskrétne.
  • Vek 18+ je krásny v tom, že si u nás môžete bezstarostne nakúpiť sami, zaregistrovať sa a pozrieť aj na naše videá z testovania. Ak vám 18 ešte nebolo, rýchlo odtiaľ preč! :)
  • Máte Ak akýkoľvek problém, napíšte nám e-mail na ahoj@ruzovyslon.sk alebo volajte +421 277 270 005 (SK) nebo +420 596 810 697 (CZ).

Čo robiť, keď tovar nefunguje (reklamácie) alebo ho vraciate do 14 dní (stáli zákazníci počas 30 dní):

Minimalizujeme riziko reklamácií tým, že predávame len spoľahlivé, osvedčené výrobky. Tie navyše pred odoslaním testujeme. Ale aj tak k reklamáciám dochádza. Prípadné vrátenie tovaru do 14 (30) dní alebo reklamácia výrobku je jednoduchá – podáte na ktorejkoľvek pobočke Zásilkovna (zdarma), alebo pošlite cez IN TIME a kuriér balík u Vás vyzdvihne (zdarma).

1. Zásielkovňa – AK STE SI POSLALI TOVAR CEZ ZÁSIELKOVŇU, SLOVENSKOU POŠTU ALEBO GLS – Napíšte nám ahoj@ruzovyslon.sk alebo zavolajte na +421 277 270 005) s číslom vašej objednávky a my vám zašleme späť štítok (s adresou a kódom pre dopravcu). Potom tovar zabalíte do krabičky a naň nalepíte štítok, ktorý sme vám poslali v e-maile (ak nemáte možnosť si štítok vytlačiť, požiadajte na výdajnom mieste Zásielkovňa o vytlačenie). Potom už len stačí zaniesť balík na výdajné miesto Zásielkovňa vo vašom meste a hotovo. Nemusíte nič platiť, ani čakať na kuriéra než si u vás balíček vyzdvihne.
(Zoznam výdajných miest)

2. IN TIME – AK STE SI POSLALI ZÁSIELKU CEZ IN TIME – Napíšte nám e-mail ahoj@ruzovyslon.sk alebo zavolajte na +421 277 270 005) s číslom vašej objednávky a adresou vyzdvihnutia. Potom už len zabaľte tovar do krabičky a odovzdajte balík kuriérovi, ktorý vás bude telefonicky kontaktovať. Nemusíte nič platiť, ani tlačiť štítok, kuriér si vyzdvihne tovar priamo u vás (doma, v práci…) a tovar nám doručí.

Do balíčka prosím priložte info (stačí ručne na kus papiera), či chcete tovar reklamovať alebo vrátiť. Pripíšte kontakt na Vás (tel. alebo e-mail), číslo účtu (pre vrátenie peňazí) a preferovaného dopravcu. Ak máte po ruke aj faktúru, môžete priložiť kópiu, keď nie, tak sa nič nedeje. :) Obal výrobku nemusíte prikladať, ale keď ho máte, budete mať prípadne možnosť vymeniť tovar za iný výrobok (po dohode).

Obchodné podmienky – v reči právnika

OBCHODNÉ PODMIENKY

obchodné spoločnosti Ružový slon s.r.o. pre predaj tovaru prostredníctvom on-line obchodu umiestneného na internetovej adrese www.ruzovyslon.sk

1. Úvodné ustanovenia

1.1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) obchodnej spoločnosti Ružový slon sro, identifikačné číslo: 28642317, zapísanej v obchodnom registri vedenom na registrovom súde v Ostrave č.C3640 (ďalej len „predávajúci“) upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods . 1 zákona č. 89/2012 Zb. občiansky zákonník (ďalej len „občiansky zákonník“), vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy (ďalej len „kúpna zmluva“) uzatvárané medzi predávajúcim a inou fyzickou osobou (ďalej len „kupujúci“) prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho. Internetový obchod je predávajúcim prevádzkovaný na webovej stránke umiestnené na internetovej adrese www.ruzovyslon.sk (ďalej len „webová stránka“), a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky (ďalej len „webové rozhranie obchodu“).

1.2. Obchodné podmienky sa nevzťahujú na prípady, keď osoba, ktorá má v úmysle nakúpiť tovar od predávajúceho, je právnickou osobou alebo osobou, ktorá koná pri objednávaní tovaru v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania.

1.3. Ustanovenia odlišné od obchodných podmienok je možné dojednať v kúpnej zmluve. Odlišné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok.

1.4. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva a obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Kúpnu zmluvu možno uzavrieť v slovenskom jazyku.

1.5. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.


2. Objednávky, uzatvorenie kúpnej zmluvy

2.1. Všetka prezentácia tovaru umiestnená vo webovom rozhraní obchodu je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru. Ustanovenie § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka sa nepoužije.

2.2. Odoslaním objednávky uzatvára kupujúci s predávajúcim kúpnu zmluvu a zároveň akceptuje cenu objednaného tovaru platnú v deň objednania. Všetky objednávky podané prostredníctvom nášho eshopu www.ruzovyslon.sk sú záväzné. Uzatvorením kúpnej zmluvy sa predávajúci aj kupujúci zaväzujú riadiť týmito obchodnými podmienkami.

2.3. Objednávka je kupujúcemu potvrdená elektronickou poštou do 24 hodín po odoslaní. Ak tovar nie je aktuálne na sklade, čo sa stáva celkom výnimočne, bude kupujúci o tejto skutočnosti okamžite informovaný a zároveň bude oboznámený s približnou dodacou lehotou. Kupujúci sa môže rozhodnúť, či chce zaslať objednávku splnenú iba čiastočne, počkať na tovar alebo objednávku zrušiť. V prípade zrušenia objednávky kupujúcim z dôvodu nedostupnosti predávajúci vráti peniaze v lehote 3 dní od zaplatenia na účet kupujúceho.

2.4. Kupujúci môže stornovať objednávku najneskôr pred jej vyexpedovaním, o ktorom je informovaný elektronickou poštou.

2.5. Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám, pričom tieto náklady sa nelíši od základnej sadzby.


3. Dodacia lehota a spôsob doručenia

3.1. Tovar, ktoré je uvedené ako „skladom“, máme v predajni a expedujeme do druhého pracovného dňa. V prípade, že si dodávka vyžiada dlhšie obdobie, je zákazník o termíne dodania bezprostredne informovaný.

3.2. Pokiaľ tovar nie je aktuálne na sklade, bude kupujúci o tejto skutočnosti okamžite informovaný a zároveň bude oboznámený s približnou dodacou lehotou. Kupujúci v tomto prípade môže svoju objednávku zrušiť a odstúpiť od kúpnej zmluvy.

3.3. Objednaný tovar bude zákazníkovi zaslaný poštou na dobierku (Balík do ruky, Balík na poštu, alebo na vyžiadanie EMS Slovenskej pošty, slovenský poštou, špedičné služba PPL, DHL, GLS Slovakia, alebo Zásilkovna). Poštovné je účtované podľa aktuálneho sadzobníka viď. poštovné. Zásielky sú poistené v hodnote tovaru. Balné je zadarmo u všetkých zásielok.

3.4. Daňový doklad (ktorý slúži zároveň ako záručný list) dodávame v tlačenej podobe priamo pri zásielky (u osobného odberu odovzdáme fyzicky).

3.5. Tovar je zasielaný poistené. Pri prevzatí tovaru ho kupujúci skontroluje a prípadné chyby spôsobené dopravou rieši priamo s dopravcom.


4. Preprava a dodanie tovaru

4.1. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitného požiadavky kupujúceho, nesie kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.

4.2. Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní.

4.3. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.

4.4. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalu tovaru a v prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.

4.5. Ďalšie práva a povinnosti strán pri preprave tovaru môžu upraviť osobitné dodacie podmienky predávajúceho, ak sú predávajúcim vydané.


5. Cena tovaru a spôsoby platby

5.1. Všetky ceny tovaru aj prepravného sú vrátane DPH (21% alebo 15%) a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny sú platné v deň objednania tovaru.

5.2. Platnosť všetkých akčných ponúk je do vypredania zásob. Prípadné zľavy z ceny tovaru poskytnuté predávajúcim kupujúcemu nie je možné vzájomne kombinovať.

5.3. Tovar je možné zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:

  • Dobierka (platba pri doručení)
  • Bankový účet – platba vopred
  • Platobnou kartou – GoPay platba vopred
  • Rýchly bankový prevod – GoPay platba vopred

5.4. Všetky vaše platby sú zabezpečené príslušne podľa druhu platby a sprostredkovateľa platby – tj. Banky a pod. Platby prevodom z účtu pri využití elektronického bankovníctva sú bezpečné v závislosti na vašej banke.

5.5. Predávajúci je oprávnený, najmä v prípade, že zo strany kupujúceho nedôjde k dodatočnému potvrdenie objednávky (čl. 3.6), požadovať uhradenie celej kúpnej ceny ešte pred odoslaním tovaru kupujúcemu. Ustanovenie § 2119 ods. 1 Občianskeho zákonníka sa nepoužije.

5.6. Prípadné zľavy z ceny tovaru poskytnuté predávajúcim kupujúcemu nie je možné vzájomne kombinovať.

5.7. Ak je to v obchodnom styku obvyklé alebo ak je tak ustanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, vystaví predávajúci ohľadom platieb realizovaných na základe kúpnej zmluvy kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Predávajúci je platcom dane z pridanej hodnoty. Daňový doklad – faktúru vystaví predávajúci kupujúcemu po uhradení ceny tovaru a zašle ho v elektronickej podobe na elektronickú adresu kupujúceho.

5.8. Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.


6. Ochrana osobných údajov, cookies

6.1. Zákazník internetového obchodu www.ruzovyslon.sk dáva už pri registrácii súhlas s tým, že údaje o ňom a jeho nákupoch budú zhromažďované a používané. S týmito údajmi je zaobchádzané výhradne podľa zákonom stanovených postupov a noriem. Je to nutné kvôli vybavenie objednávky, reklamáciám a ďalším činnostiam s tým súvisiacim. Informácie o nákupoch sú ukladané do zabezpečenej databázy.

6.2. Od kupujúceho ako fyzické osoby sú pri nákupe požadujú tieto údaje: meno a priezvisko, úplná poštová adresa, telefonické spojenie a e-mailová adresa. Tieto údaje sú potrebné na identifikáciu, komunikáciu s kupujúcim, k realizácii predaja tovaru a zaúčtovanie platby za tovar. Pokiaľ kupujúci nakupuje ako firma, potrebujeme naviac adresu sídla firmy, IČO a DIČ.

6.3. Osobné údaje ani iné informácie nie sú poskytované tretím stranám, prístup k nim majú len naši vybraní, preverenie a riadne preškolenie zamestnancami (okrem spoločností zabezpečujúcich špedičné služby alebo platobný styk, ktoré obdržia nevyhnutné minimum informácií o zákazníkovi, potrebné pre bezproblémové vybavenie konkrétnej objednávky), slúži len na účel spracovania objednávok, a to po dobu neurčitú. Za žiadnych okolností ich neposkytujeme tretím stranám. Samozrejme sa riadime zákonom číslo 101/200 Zb. o ochrane osobných údajov a informácií. Sme registrovaní na Úrade pre ochranu osobných údajov pod registračným číslom: 00045448.

6.4. Vyhradzujeme si právo využiť údaje kupujúceho na zasielanie informácií o zľavách, novinkách a ďalších marketingových aktivitách. V každom takto zaslanom e-mailu je návod, ako nám jednoducho oznámiť, že si toto kupujúci nepraje a takéto používanie nám zakázať. Rovnako má kupujúci právo kedykoľvek nám písomne ​​oznámiť akékoľvek zmeny, doplnenie, žiadosť o likvidáciu osobných údajov, ktoré nám predtým poskytol.

6.5. Údaje o všetkých nákupoch, reklamáciách a ďalšej činnosti kupujúceho v našom internetovom obchode majú tiež dôverný charakter a podliehajú rovnakým bezpečnostným pravidlám ako práca s osobnými údajmi.

6.6. Používaním nášho internetového obchodu kupujúci súhlasí so zhromažďovaním a používaním osobných údajov v uvedenej miere a súhlasí s vyššie uvedenými pravidlami.

6.7. Po uskutočnení objednávky, bude odovzdaný e-mail zákazníka spoločnosti Aukro Slovakia, s.r.o. (Prevádzkovateľovi Heureka) pre zaslanie hodnotiaceho dotazníka v rámci služby „Overené zákazníkmi“. Na uvedenú e-mailovú adresu bude v priebehu 10 dní od nákupu zaslaný odkaz na dotazník, v ktorom môže zákazník hodnotiť kvalitu služieb a produktov, s čím kupujúci výslovne súhlasí.

6.8. Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení predávajúcim na elektronickú adresu kupujúceho. Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 nariadenia GDPR súvisiace so spracovaním osobných údajov kupujúceho pre účely zasielania obchodných oznámení plní predávajúci prostredníctvom osobitného dokumentu.

6.9. Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. Cookies na jeho počítač. V prípade, že je nákup na webovej stránke možné vykonať a záväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť, bez toho aby dochádzalo k ukladaniu tzv. Cookies na počítač kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.

6.10. Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov ao zrušení smernice 95/46 / ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) ( ďalej len „nariadenie GDPR“) súvisiace so spracovaním osobných údajov kupujúceho na účely plnenia kúpnej zmluvy, na účely rokovania o tejto zmluve a na účely plnenia verejnoprávnych povinností predávajúceho plní predávajúci prostredníctvom osobitného dokumentu.

6.11. Prevádzkovateľ webu ruzovyslon.cz zakazuje vstup na tieto stránky a registráciu na webe osobám mladším ako 18 rokov. Vstup na tieto webové stránky Vám bol umožnený len po Vašom vyhlásení a potvrdenie, že ste starší ako 18 rokov. Registrácia do užívateľského účtu Vám bola umožnená len po Vašom vyhlásení a potvrdenie, že ste starší ako 18 rokov. Prevádzkovateľ webu teda vykonal všetky dostatočné opatrenia na to, aby zamedzil prístup na web osobám mladším ako 18 rokov. Ak ste na webe aj cez to, že ste mladší ako 18 rokov, uviedli ste nepravdivé tvrdenia a prevádzkovateľ webu za takéto konanie nepreberá zodpovednosť.


7. Odstúpenie od kúpnej zmluvy, vrátenie tovaru

7.1. Kupujúci berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 1837 Občianskeho zákonníka, nemožno okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktoré spotrebiteľ z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť.

7.2. Kupujúci má zo zákona možnosť vrátiť tovar do 14 dní od prevzatia a to bez udania dôvodu (do 14 dní musí byť odoslaný, nie doručený predávajúcemu). Tovar by malo byť nepoužitý, nepoškodený, nevypratá, neznečistené a nemal by byť poškodený alebo odstránený hygienický obal a pečatný samolepka. Erotické pomôcky sú považované za „tovar zvláštneho charakteru“ a ich vrátenie a výmena nie je z hygienických dôvodov možná. Do tejto skupiny výnimiek patrí aj spodná bielizeň u ktorého nejde vylúčiť, že bolo použité priamo na intímnych partiách. Tovar by malo byť v pôvodnom obale prípadne ochrannej fólii, spolu s dokladmi o nákupe (platí len pre zasielaný tovar) a prípadnými darčeky zdarma (DVD, gély, batérie atď.). Tovar by malo byť schopné ďalšej distribúcie.

7.3. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy podľa obchodných podmienok sa kúpna zmluva od začiatku ruší. Tovar musí byť predávajúcemu odoslaný do štrnástich (14) dní od odstúpenia od zmluvy. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nesie kupujúci náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.

7.4. V prípade odstúpenia od zmluvy podľa čl. Obchodných podmienok vráti predávajúci peňažné prostriedky prijaté od kupujúceho do štrnástich (14) dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúcim, a to rovnakým spôsobom, akým je predávajúci od kupujúceho prijal. Predávajúci je taktiež oprávnený vrátiť plnenie poskytnuté kupujúcim už pri vrátení tovaru kupujúcim či iným spôsobom, ak s tým kupujúci bude súhlasiť a nevzniknú tým kupujúcemu ďalšie náklady.

7.5. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar podnikateľovi odoslal. Nárok na úhradu škody vzniknuté na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.

7.6. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy má spotrebiteľ nárok na vrátenie finančných prostriedkov za dopravné iba v najnižšej ponúkanej výške (v prípade, že si zvolil drahší spôsob dopravy).

7.7. Tovar vrátane všetkých darčekov zadarmo a batérií musí byť podané na pobočke Zásilkovna (po tom, čo po predchádzajúcej žiadosti na e-mail vygenerujeme návratový štítok), alebo zaslané ako list alebo balík do ruky (či kuriérom) na adresu: Ružový slon, sro (alebo len Adam Durčák), U Nadrazi 2a, Havířov, 73601. Na tovar zaslaný na dobierku nebude braný ohľad. Alternatívou je zaslanie PPL kuriérom, ktorý si balík k vrátenie vyzdvihne bezplatne priamo u kupujúceho. Do balíčka kupujúci priloží faktúru (originál alebo kópiu) a informáciu (stačí ručne napísanú), či chce tovar reklamovať alebo vrátiť.


8. Zodpovednosť za vady tovaru – záruka

8.1. Kupujúci je pred prvým použitím veci povinný preštudovať záručné podmienky vrátane návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami riadiť, v opačnom prípade sa vystavuje nebezpečenstvu, že svojim nesprávnym užívaním vec poškodí a nebude môcť vzniknutú vadu uplatniť v rámci svojho práva vyplývajúceho zo zodpovednosti za chybu. Záručná doba začína plynúť prevzatím veci kupujúcim.

8.2. Ak nie je kupujúci spotrebiteľom, je povinný prezrieť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Pokiaľ je zistené poškodenie, vyhotoví sa záznam o poškodení a predávajúci je povinný poskytnúť primeranú zľavu z dodávky alebo dodať iný výrobok bez chyby. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať.

8.3. Spotrebiteľ by vo vlastnom záujme mal tieto kroky urobiť tiež, vyhne sa tak neskorším problémom vyplývajúcim zo zodpovednosti za vady, ktoré vznikli v dôsledku prepravy (mechanické poškodenie), kedy sa bude pri prípadnej reklamácii vychádzať zo skutočnosti, že bez výhrad prijal doručený tovar. Tým nie sú nijako dotknuté jeho práva vyplývajúce zo zodpovednosti za vady. Spotrebiteľ má právo všetky svoje výhrady k dodanému tovaru uviesť do prepravného protokolu, prípadne môže odmietnuť prevziať zásielku (dôvod takého odmietnutia uvedie do prepravného protokolu), ak je zrejmé, že predmet plnenia nie je v zhode s kúpnou zmluvou a uplatniť tak rozpor s kúpnou zmluvou ihneď pri prevzatí.

8.4. Záručná práva – záruka z prípadných vád na našom tovar sa vzťahuje výhradne na tovar riadne objednané a zaplatené. Kupujúci je oprávnený uplatniť právo zo vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v čase dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia.

8.5. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné chyby. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej dielov) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.

8.6. Záruka sa ďalej nevzťahuje na poškodenie či nadmerné opotrebovanie tovaru a ďalej na chyby spôsobené užívaním, nedodržaním návodu na používanie tovaru, porušením obvyklých zásad užívania tovaru, neodbornou manipuláciou, upravovaním výrobku, zásahom vyššej moci.

8.7. Podmienkou záruky je, aby kupujúci pri uplatnení záruky predložil kópiu daňového dokladu predávajúceho na dodaný tovar a doklad o jeho zaplatení, prípadne záručný list, ak bol súčasťou dodávky. Ak tovar neobsahuje záručný list, je pre potreby záruky za záručný list považovaná vydaná faktúra predávajúceho.

8.8. Tovar by mal dodať kompletný, tak ako bolo prevzaté od predávajúceho. Z hygienických dôvodov je tovar k reklamácii prijatý iba riadne vyčistené.

8.9. Tovar k reklamácii kupujúci zadarmo podá na ktorejkoľvek pobočke Zásilkovna (po tom, čo po predchádzajúcej žiadosti na e-mail vygenerujeme návratový štítok). Tovar k reklamácii je tiež možné po predchádzajúcej dohode zaslať cez PPL kuriéra, ktorý si balík k vrátenie bezplatne vyzdvihne priamo u kupujúceho. Prípadne môže byť zaslaný poštou ako list alebo balík do ruky (či kuriérom) na adresu: Ružový slon, s.r.o.. (alebo len Adam Durčák), U Nadrazi 2a, Havířov, 73601. Na tovar zaslaný na dobierku nebude braný ohľad. Slovensko: reklamácie je možné zasielať na slovenskom adresu, info tu.

8.10. Náklady na poštovné budú kupujúcemu po ich doložení preplatené, ak nebola využitá služba podanie zadarmo na pobočkách Zásilkovna alebo bezplatného zvozu PPL kuriérom (pozri bod 8.9)

8.11. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim resp. spotrebiteľom nedohodnú na dlhšej lehote. Predávajúci informuje spotrebiteľa o výsledku reklamácie e-mailom pokiaľ nebude k dispozícii e-mail, tak písomne.

9. Práva z chybného plnenia 9.1. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadne práv z chybného plnenia sa riadi príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov).

9.2. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci tovar prevzal, má tovar vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a chýba ak dojednania, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával vzhľadom na charakter tovaru a na základe reklamy nimi vykonávané, sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar rovnakého druhu bežne používa, tovar zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohovorené vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutého vzorky alebo predlohy, je tovar v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

9.3. Práva z chybného plnenia obchodných podmienok sa nepoužijú u tovaru predávaného za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru na vadu zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.

9.4. V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou, má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.

9.5. Ak sa prejavia vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak. Práva z chybného plnenia uplatňuje kupujúci u predávajúceho na adrese jeho prevádzky, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na sortiment predávaného tovaru alebo uvedenej kontaktnej adrese (Havířov). Reklamácia nedá vybavovať v sídle podnikaní ani na túto adresu zasielať (Ostrava). Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy sa predávajúci o reklamácii dozvedel. Bezprostredne po prijatí tovaru informuje predávajúci kupujúceho elektronickou poštou o prijatí a približnom termíne opravy alebo výmeny tovaru. Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za vady môže upraviť reklamačný poriadok predávajúceho.


10. Neprevzatie tovaru, zrušenie objednávky po expedíciu

10.1. Ak kupujúcemu pošleme potvrdenie o tom, že tovar je na sklade a zásielka je potom do 24 hod expedovaná (u PPL druhý pracovný deň), je povinný prevziať objednaný tovar. Potom môže prípadne tovar vrátiť a odstúpiť od zmluvy viď. vyššie, keď mu budú odpočítané náklady na prepravu.

10.2. Pokiaľ objednaný tovar zákazník neprevezme od Slovenskej pošty alebo iného prepravcu (okrem prípadu, kedy bol prepravný obal viditeľne poškodený a zákazník spísal protokol o tejto skutočnosti s prepravcom), môže byť po ňom požadovaná úhrada skutočných prepravných nákladov.

10.3. Nestihne Ak prepravca dodať tovar druhý pracovný deň, neznamená to, že kupujúci nemusí tovar prevziať.

10.4. Po expedovanie každej zásielky posielame informačný email (pokiaľ bol správne zadaný pri objednávke) a informačné SMS (ak bolo číslo uvedené pri objednávke), kde je uvedené číslo zásielky, termín doručenia, úložná doba a postup pre vyzdvihnutie aj v prípade, keď prepravca nevydá oznámenia o zásielke.

10.5. Pokiaľ kupujúci nestihne zásielku prevziať (služobná cesta a pod.) Alebo má iný dôvod pre neprevzatie tovaru, je možné individuálne dohodnúť opakované zaslanie zásielky. V prípade, keď si kupujúci tovar objedná, my ho ihneď (do druhého dňa) expedujeme a on ho neprevezme a ďalej nekomunikuje, môžeme postupovať vyššie uvedeným spôsobom.


11. Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán

11.1. Kupujúci nadobúda vlastníctvo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny tovaru. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexy správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.

11.2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, 8.4. internetová adresa: COI. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúce sa na internetovej adrese Europa je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.

11.3. Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov (reg.č.00045448). Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov. Kupujúci týmto preberá na seba riziko zmeny okolností v zmysle § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka.

11.4. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: Európsky spotrebiteľ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešenie spotrebiteľských sporov on-line a dopĺňa nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22 / ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

11.5. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexy správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.

11.6. Kupujúci týmto preberá na seba riziko zmeny okolností v zmysle § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka.


12. Výmena tovaru

12.1. Výmena tovaru (za inú veľkosť, farbu a pod.) Je možná iba u nepoužitého tovaru, ktorý je zabalené v originálnej fólii po dohode s predajcom. Tovar bez tejto fólie nemožno z hygienických dôvodov vymeniť. V prípade zaslania tovaru balíkom kupujúci hradí náklady na zaslanie (cca 100 Sk).

12.2. Výmena tovaru v našej predajni je možná po dohovore.


13. Záverečné ustanovenia

13.1. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi slovenským právom. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.

13.2. Ak je niektoré ustanovenia obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanovenia čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.

13.3. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je prístupná.

13.4. Prílohu obchodných podmienok tvorí vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

13.5. Pridaním komentára alebo užívateľské recenzie bez alebo vrátane fotografie súhlasí užívateľ s užitím na účely Ružový slon s.r.o. a dáva týmto licenciu na ďalšie použitie.


Telefonický kontakt

Kontaktný telefón +420 596810697 (CZ a +421 277 270 005 (SK), k dispozícii v Po-Pia 8–19 hod., V So-Ne 8–12 hod. Hovorné je účtované volajúcemu podľa cenníka Telefónica 02 Czech Republic, as alebo Vášho operátora.

Prevádzkovateľ:

SÍDLO – na túto adresu neposielajte reklamácie:
Ružový slon s.r.o.
Výstavné 1928/9, Moravská Ostrava, 702 00

spisová značka: C 36400 vedená u registrového súdu v Ostrave
IČ: 28642317, DIČ: CZ28642317

Výpis z obchodného registra viď. justice.cz

KONTAKTNÁ ADRESA A ADRESA PREDAJNE – zasielanie reklamácií:
Ružový slon s.r.o.
U Nádraží 1204 / 2a
73601 Havířov-Šumbark Česká republika

Telefón .: +421 277 270 005 (SK), +420 596 810 697 (CZ)
Adresa elektronickej pošty: ahoj@ruzovyslon.sk

Zodpovedný vedúci: Adam Durčák


Obchodné podmienky platia od 4.10.2018

NA STIAHNUTIE:

Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy