Adam Durčák
Potrebujete poradiť? Zavolajte Adamovi
+421 277 270 005 (Po–Pia 8–20, So–Ne 8–12)
100 % diskrétne

Zapojte sa do nášho vernostného programu a získajte zľavy a výhody!

0
Košík
Váš košík zatiaľ neobsahuje žiadne vzrušenie.

Nie je to škoda? Pokiaľ potrebujete poradiť, využite našu poradňu alebo nám rovno zavolajte na +421 277 270 005.

Cena dopravy
IN TIME – kuriér
3,5 €
Zásielkovňa – osobný odber
2,5 €
Slovenská pošta – kuriérom na adresu
3,9 €

Doprava zadarmo pri nákupe nad 60 €.

Menu
Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky – zrozumiteľne pre zákazníkov

  • Zákazníkom sa snažíme vždy vyhovieť.
  • Keď vložíte tovar do košíka, vyplníte adresu, odošlite objednávku a my vám ju potvrdíme, uzatvárate tým kúpnu zmluvu.
  • Nákupu sa nemusíte báť. Keď sa pomýlite a objednáte niečo omylom alebo si nákup rozmyslíte, až do expedície objednávky ho môžete bezplatne upraviť alebo zrušiť. Stačí poslať e-mail alebo zavolať (7 dní v týždni).
  • Osobné údaje nikomu neposkytneme, sú v bezpečí.
  • Keď si nákup rozmyslíte (tzn. tovar ste nepoužili a zároveň ho chcete vrátiť), môžete bez obáv odstúpiť od zmluvy do 30 dní od prevzatia tovaru (45 dní stáli zákazníci), radi vám vyhovieme. Dôvod uvádzať nemusíte, ale budeme radi, keď nám ho oznámite. Vrátime vám na účet celú sumu aj s poštovným čo najskôr. Žiadne zdržiavanie. Keď tovar pošlete o pár dní neskôr, nič sa nedeje. Radi vám pošleme na e-mail štítok na bezplatné podanie balíka v sieti Zásielkovne, alebo zariadime zvoz IN TIME kuriéra (vyzdvihne balík u vás, nič neplatíte). Tovar by mal byť nerozbalený, nepoužitý, s neporušeným hygienickým obalom a pečatný samolepkou (pretože tak to vyžaduje zákon).
  • Reklamácia (tzn. keď pomôcka nefunguje) riešime nadštandardne. Obratom zvyčajne pošleme nový kus, žiadne zdržiavanie. Nemusíte tlačiť formuláre ani prikladať faktúry. Len podáte na pobočkách Zásielkovne alebo si kuriér tovar u vás vyzdvihne (detaily nižšie).
  • Pri preberaní balíčka od prepravcu si radšej skontrolujte, či nie je obal poškodený. Ale takmer vždy je to v poriadku. No a balíme 100% diskrétne.
  • Vek 18+ je krásny v tom, že si u nás môžete bezstarostne nakúpiť sami, zaregistrovať sa a pozrieť aj na naše videá z testovania. Ak vám 18 ešte nebolo, rýchlo odtiaľ preč! :)
  • Ak máte akýkoľvek problém, napíšte nám e-mail na ahoj@ruzovyslon.sk alebo volajte +421 277 270 005 (SK) alebo +420 596 810 697 (CZ).

Čo robiť, keď tovar nefunguje (reklamácia) alebo ho vraciate do 30 dní (45 dní stáli zákazníci):

Minimalizujeme riziko reklamácií tým, že predávame len spoľahlivé, osvedčené výrobky. Tie navyše pred odoslaním testujeme. Ale aj tak k reklamáciám dochádza. Prípadné vrátenie tovaru do 30 dnů (45 dní stáli zákazníci) alebo reklamácia výrobku je jednoduchá – podáte na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (zadarmo), alebo pošlete cez IN TIME a kuriér balík u vás vyzdvihne (zadarmo).

1. Zásielkovňa – AK STE SI POSLALI TOVAR CEZ ZÁSIELKOVŇU, SLOVENSKOU POŠTU ALEBO GLS – Napíšte nám ahoj@ruzovyslon.sk alebo zavolajte na +421 277 270 005) s číslom vašej objednávky a my vám zašleme späť štítok (s adresou a kódom pre dopravcu). Potom tovar zabalíte do krabičky a na ňu nalepíte štítok, ktorý sme vám poslali v e-maile (ak nemáte možnosť si štítok vytlačiť, požiadajte na výdajnom mieste Zásielkovne o vytlačenie). Potom už len stačí zaniesť balík na výdajné miesto Zásielkovne vo vašom meste a hotovo. Nemusíte nič platiť, ani čakať na kuriéra než si u vás balíček vyzdvihne.
(Zoznam výdajných miest)

2. IN TIME – AK STE SI POSLALI ZÁSIELKU CEZ IN TIME – Napíšte nám e-mail ahoj@ruzovyslon.sk alebo zavolajte na +421 277 270 005) s číslom vašej objednávky a adresou vyzdvihnutia. Potom už len zabaľte tovar do krabičky a odovzdajte balík kuriérovi, ktorý vás bude telefonicky kontaktovať. Nemusíte nič platiť, ani tlačiť štítok, kuriér si vyzdvihne tovar priamo u vás (doma, v práci…) a tovar nám doručí.

Do balíčka, prosím, priložte info (stačí ručne na kus papiera), či chcete tovar reklamovať alebo vrátiť. Pripíšte kontakt na vás (tel. alebo e-mail), číslo účtu (pre vrátenie peňazí) a preferovaného dopravcu. Ak máte poruke aj faktúru, môžete priložiť kópiu, keď nie, tak sa nič nedeje. :) Obal výrobku nemusíte prikladať, ale keď ho máte, budete mať prípadne možnosť vymeniť tovar za iný výrobok (po dohode).

Obchodné podmienky – v reči právnika

1. ZÁKLADNÉ USTANOVENIE

1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) spoločnosti Růžový slon s. r. o., so sídlom Ostrava – Moravská Ostrava, Výstavné 1928/9, PSČ 70200, Česká republika, identifikačné číslo: 28642317, DIČ: CZ28642317, zapísanej v obchodnom registri vedenom na registrovom súde v Ostrave, sp. zn. C 36400, e-mail: ahoj@ruzovyslon.sk, telefón: +421 277 270 005 (ďalej len „predávajúci") sú v súlade s ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len „občiansky zákonník“), zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“).

1.2. Obchodné podmienky sa nevzťahujú na prípady, keď osoba, ktorá má v úmysle nakúpiť tovar od predávajúceho, je právnickou osobou alebo osobou, ktorá koná pri objednávaní tovaru v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania.

1.3. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti medzi predávajúcim a fyzickou osobou, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu – spotrebiteľom (ďalej len „kupujúci") prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupnej na internetovej adrese www.ruzovyslon.sk (ďalej len „internetový obchod"). Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.

1.4. Predávajúci zakazuje vstup na tieto stránky a registráciu na webe osobám mladším ako 18 rokov. Vstup na tieto webové stránky vám bol umožnený len po vašom vyhlásení a potvrdení, že ste starší ako 18 rokov. Registrácia do zákazníckeho účtu vám bola umožnená len po vašom vyhlásení a potvrdení, že ste starší ako 18 rokov. Predávajúci teda vykonal všetky dostatočné opatrenia na to, aby zamedzil prístup na web osobám mladším ako 18 rokov. Ak ste na webe aj napriek tomu, že ste mladší ako 18 rokov, uviedli ste nepravdivé tvrdenia a predávajúci za takéto konanie nepreberá zodpovednosť.

1.5. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odlišné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.

1.6. Tieto obchodné podmienky sú vyhotovené a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.

1.7. Práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za vady upravuje reklamačný poriadok predávajúceho, ktorý je súčasťou týchto obchodných podmienok.


2. ZÁKAZNÍCKY ÚČET

2.1. Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode môže kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. ktorý poskytuje výhody ako prehľad objednávok, zákaznícke zľavy alebo vlastné wishlist. Zo svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru, to však môže urobiť tiež aj bez registrácie.

2.2. Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.

2.3. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť, ohľadne informácií potrebných na prístup do jeho zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.

2.4. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím osobám.

2.5. Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie nevyužíva, či v prípade, keď kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy alebo týchto obchodných podmienok.

2.6. Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardware a software vybavenia predávajúceho, popr. nutnú údržbu vybavenia tretích osôb.


3. INFORMÁCIE O TOVARE A CENÁCH

3.1. Informácie o tovare, vrátane uvedenia cien jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené pri jednotlivých tovarov v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátený poštou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode.

3.2. Všetky prezentácie tovarov umiestneného v katalógu internetového obchodu sú informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru.

3.3. V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru.

3.4. Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nemožno navzájom kombinovať, ak sa nedohodne predávajúci s kupujúcim inak.


4. OBJEDNÁVKA A UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY

4.1. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.

4.2. Kupujúci realizuje objednávku tovaru týmito spôsobmi:

4.2.1. prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, po predchádzajúcej registrácii v internetovom obchode,

4.2.2. vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.

4.3. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia.

4.4. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo „Objednávka s povinnosťou platby“. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami.

4.5. Po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie sa považuje za uzavretie zmluvy. Kúpna zmluva je uzatvorená potvrdením objednávky predávajúcim na emailovú adresu kupujúceho. Bezodkladne po uzavretí kúpnej zmluvy, najneskôr však spolu s dodaním tovaru, musí predávajúci poskytnúť kupujúcemu potvrdenie o uzavretí kúpnej zmluvy na trvanlivom nosiči, napríklad prostredníctvom emailu. Potvrdenie obsahuje všetky zákonom stanovené informácie ak predávajúci neposkytol tieto informácie kupujúcemu na trvanlivom nosiči už pred uzavretím zmluvy uzavretej na diaľku.

4.6. V prípade, že niektorý z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže predávajúci splniť (tovar nie je aktuálne na sklade, čo sa stáva celkom výnimočne), zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu zmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzatvorená potvrdením kupujúceho o prijatie tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. V prípade zrušenia objednávky kupujúcim z dôvodu nedostupnosti, predávajúci vráti peniaze v lehote 3 dní od zaplatenia na účet kupujúceho.

4.7. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, dokiaľ nie je kupujúcemu doručené oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónne číslo alebo email predávajúceho uvedený v týchto obchodných podmienkach.

4.8. V prípade, že došlo k zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto úplne zjavne chybnú cenu. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu zmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu predávajúceho.


5. CENA TOVARU A PLATOBNÉ PODMIENKY

5.1. Predávajúci je platcom DPH. Všetky ceny tovaru sú uvádzané ako konečné, vrátane DPH (21 % alebo 15 %).

5.2. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci uhradiť nasledovnými spôsobmi:

5.2.1. Dobierka (platba pri doručení),

5.2.2. Bankový účet – platba vopred,

5.2.3. Platobnou kartou – GoPay platba vopred,

5.2.4. Rýchly bankový prevod – GoPay platba vopred.

5.3. Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru.

5.4. V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy.

5.5. V prípade platby prostredníctvom platobnej brány postupuje kupujúci podľa pokynov príslušného poskytovateľa elektronických platieb.

5.6. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na bankový účet predávajúceho.

5.7. Predávajúci nepožaduje od kupujúceho vopred žiadnu zálohu či inú obdobnú platbu. Úhrada kúpnej ceny pred odoslaním tovar nie je zálohou. Predávajúci je oprávnený, najmä v prípade, že zo strany kupujúceho nedôjde k dodatočnému potvrdeniu objednávky, požadovať uhradenie celej kúpnej ceny ešte pred odoslaním tovaru kupujúcemu.

5.8. Platnosť všetkých akčných ponúk je do vypredania zásob.

5.9. Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.


6. DODANIE TOVARU

6.1. Tovar bude kupujúcemu doručený na adresu určenú kupujúcim v objednávke. Voľba spôsobu dodania sa vykonáva počas objednávania tovaru.

6.2. Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. Objednaný tovar bude kupujúcemu zaslaný poštou na dobierku (Slovenská pošta, špedičné služby InTime alebo Zásielkovňa). Balné je zadarmo u všetkých zásielok.

6.3. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitného požiadavky kupujúceho, nesie kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.

6.4. Tovar, ktorý je uvedený ako „na sklade“, je v predajni a je expedovaný do druhého pracovného dňa. V prípade, že si dodávka vyžiada dlhšie obdobie, je kupujúci o termíne dodania bezprostredne informovaný. Pokiaľ tovar nie je aktuálne na sklade, bude kupujúci o tejto skutočnosti okamžite informovaný a zároveň bude oboznámený s približnou dodacou lehotou. Kupujúci v tomto prípade môže svoju objednávku zrušiť a odstúpiť od kúpnej zmluvy.

6.5. Daňový doklad (ktorý slúži zároveň ako záručný list) dodáva predávajúci v tlačenej podobe priamo pri prevzatí zásielky (u osobného odberu odovzdáme fyzicky).

6.6. Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.

6.7. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúcemu odporučené skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.

6.8. Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Daňový doklad bude odoslaný na emailovú adresu kupujúceho.

6.9. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnou skazu, poškodenie či stratu tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.


7. NEPREVZATIE TOVARU, ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY PO EXPEDÍCII

7.1. Ak kupujúcemu pošle predávajúci potvrdenie o tom, že tovar je na sklade a zásielka je potom do 24 hod. expedovaná, je povinný prevziať objednaný tovar. Potom môže prípadne tovar vrátiť a odstúpiť od zmluvy, pozri nižšie, keď mu budú odpočítané náklady na prepravu.

7.2. Pokiaľ objednaný tovar zákazník neprevezme od Slovenskej pošty alebo iného prepravcu (okrem prípadu, kedy bol prepravný obal viditeľne poškodený a zákazník spísal protokol o tejto skutočnosti s prepravcom), môže byť po ňom požadovaná úhrada skutočných prepravných nákladov. Ak nestihne prepravca dodať tovar druhý pracovný deň, neznamená to, že kupujúci nemusí tovar prevziať.

7.3. Po expedovaní každej zásielky posiela predávajúci informačný email (pokiaľ bol správne zadaný pri objednávke) a informačnú SMS (ak bolo číslo uvedené pri objednávke), kde je uvedené číslo zásielky, termín doručenia, úložná doba a postup na vyzdvihnutie aj v prípade, keď prepravca nevydá oznámenie o zásielke.

7.4. Pokiaľ kupujúci nestihne zásielku prevziať (služobná cesta a pod.) alebo má iný dôvod na neprevzatie tovaru, je možné individuálne dohodnúť opakované zaslanie zásielky. V prípade, keď si kupujúci tovar objedná, predávajúci ho ihneď (do druhého dňa) expeduje a on ho neprevezme a ďalej nekomunikuje, môže predávajúci postupovať vyššie uvedeným spôsobom.


8. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

8.1. Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.

8.2. Pokiaľ je kúpna zmluva uzatvorená na diaľku (prostredníctvom internetového obchodu) alebo mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, a zároveň ak predávajúci včas a riadne poskytol kupujúcemu informácie o práve odstúpiť od kúpnej zmluvy, podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy vrátane formulára na odstúpenie od kúpnej zmluvy (v súlade s ustanovením § 3 ods. 1 písm. h) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku) a za súčasného splnenia zákonom vyžadovaných skutočností, má kupujúci podľa zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku právo bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie odstúpiť od kúpnej zmluvy.

8.3. Lehota na odstúpenie od zmluvy je na našom e-shope 30 dní (45 dní u stálych zákazníkov, ktorí u nás už aspoň raz v minulosti nakúpili a sú prihlásení v užívateľskom účte):

8.3.1. okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, ak je predmetom kúpnej zmluvy objednaný tovar, ktorý sa dodáva oddelene,

8.3.2. okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, ak je predmetom kúpnej zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí,

8.3.3. okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru, ak je predmetom kúpnej zmluvy tovar, ktorý je dodávaný počas vymedzeného obdobia.

8.4. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak v posledný deň lehoty je oznámenie spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy odoslané predávajúcemu. V prípade pochybností o doručení sa považuje úkon spotrebiteľa za doručený uplynutím času primeraného použitému spôsobu doručovania a dôkazné bremeno spočíva na spotrebiteľovi.

8.5. Kupujúci berie na vedomie, že v súlade s ustanovením § 7 ods. 6 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy:

8.5.1. o predaji tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

8.5.2. o predaji tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

8.5.3. o predaji tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

8.6. Pre dodržanie lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy musí kupujúci odoslať akékoľvek jednoznačné vyhlásenie vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od kúpnej zmluvy a to v stanovenej lehote podľa týchto obchodných podmienok.

8.7. V prípade, ak na zmluvu, od ktorej spotrebiteľ odstúpil bola naviazaná doplnková zmluva, odstúpením od zmluvy sa zrušuje aj každá takáto doplnková zmluva.

8.8. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy poskytovaný predávajúcim. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo doručovaciu adresu predávajúceho uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Ak využije kupujúci túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy predávajúci bezodkladne potvrdí kupujúcemu na trvanlivom nosiči (napríklad e-mailom).

8.9. Kupujúci, ktorý odstúpil od kúpnej zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy predávajúcemu. Kupujúci nesie náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.

8.10. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, vráti mu predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, a to rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady.

8.11. Ak kupujúci zvolil iný, než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka, vráti predávajúci kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru (v prípade, že si zvolil drahší spôsob dopravy).

8.12. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.

8.13. Vrátený tovar by mal byť nepoužitý, nepoškodený, nevypraný, neznečistený a nemal by byť poškodený alebo odstránený hygienický obal a pečatná samolepka. Erotické pomôcky sú považované za „tovar zvláštneho charakteru“ a ich vrátenie a výmena nie je z hygienických dôvodov možná. Do tejto skupiny výnimiek patrí aj spodná bielizeň, u ktorej nejde vylúčiť, že bola použitá priamo na intímnych partiách. Ak to je možné, prosíme vás, aby bol tovar v půdovním obale prípadne ochrannej fólii, spolu s dokladmi o nákupe (platí len pre zasielaný tovar) a prípadnými darčekmi zadarmo (DVD, gély, batérie atď.). Tovar by mal byť schopný ďalšej distribúcie.

8.14. Tovar vrátane všetkých darčekov zadarmo a batérií musí byť podaný na pobočke Zásielkovne (po tom, čo po predchádzajúcej žiadosti na e-mail vygeneruje predávajúci návratový štítok), alebo zaslaný ako list alebo balík do ruky (či kuriérom) na adresu: Ružový slon, s. r. o. (alebo len Adam Durčák), U Nádraží 2a, Havířov, 736 01, Česká republika. Na tovar zaslaný na dobierku nebude braný ohľad. Alternatívou je zaslanie InTime kuriérom, ktorý si balík na vrátenie vyzdvihne bezplatne priamo u kupujúceho. Do balíčka kupujúci môže priložiť faktúru (originál alebo kópiu) a informáciu (stačí ručne napísanú), či chce tovar reklamovať alebo vrátiť.

8.15. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvo emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, prípadne spôsobom určeným kupujúcim.


9. VÝMENA TOVARU

9.1. Výmena tovaru (za inú veľkosť, farbu a pod.) je možná iba v prípade nepoužitého tovaru, ktorý je zabalený v originálnej fólii po dohode s predávajúcim. Tovar bez tejto fólie nemožno z hygienických dôvodov vymeniť. V prípade zaslania tovaru balíkom kupujúci hradí náklady na zaslanie (cca 4 €).

9.2. Výmena tovaru v našej predajni je možná po dohovore.


10. REKLAMAČNÝ PORIADOK

10.1. Tento reklamačný poriadok upravuje vybavovanie reklamácií. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci tovar prevzal:

10.1.1. má tovar vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a chýba ak dojednania, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával vzhľadom na charakter tovaru a na základe reklamy nimi vykonávané,

10.1.2. sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar rovnakého druhu bežne používa,

10.1.3. tovar zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohovorené vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutého vzorky alebo predlohy,

10.1.4. je tovar v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a

10.1.5. tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

10.2. Povinnosti z chybného plnenia má predávajúci minimálne v takom rozsahu, v akom trvajú povinnosti z chybného plnenia výrobcu. Kupujúci je inak oprávnený uplatniť právo zo vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v čase dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia.

10.3. Ak je na predávanom tovare, na jeho obale, návode pripojenému k tovaru alebo v reklame v súlade s inými právnymi predpismi uvedená doba, po ktorú je možné tovar použiť, použijú sa ustanovenia o záruke za akosť. Zárukou za akosť sa predávajúci zaväzuje, že tovar bude po určitú dobu spôsobilý na použitie na obvyklý účel alebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkol ak kupujúci predávajúcemu vadu tovaru oprávnene, nebeží lehota na uplatnenie práv z chybného plnenia ani záručná doba po dobu, po ktorú nemôže kupujúci chybný tovar užívať.

10.4. Ustanovenia uvedené v predchádzajúcom odseku obchodných podmienok sa neuplatnia u tovaru predávaného za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru na vadu zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru. Možnosť reklamovať sa nevzťahuje na poškodenie či nadmerné opotrebovanie tovaru, a ďalej na chyby spôsobené používaním, nedodržaním návodu na používanie tovaru, porušením obvyklých zásad používania tovaru, neodbornou manipuláciou, upravovaním výrobku či zásahom vyššej moci. Z hygienických dôvodov je tovar na reklamáciu prijatý iba riadne vyčistený.

10.5. Právo z chybného plnenia kupujúcemu nenáleží, ak pred prevzatím tovaru vedel, že tovar má vadu, alebo ak vadu sám kupujúci spôsobil.

10.6. Voľbu spôsobu reklamácie má kupujúci. V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a požadovať:

10.6.1. výmenu za nový tovar,

10.6.2. opravu tovaru,

10.6.3. primeranú zľavu z kúpnej ceny,

10.6.4. odstúpiť od zmluvy.

10.7. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy,

10.7.1. ak má tovar podstatnú vadu,

10.7.2. ak nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady alebo vád po oprave,

10.7.3. pri väčšom počte chýb tovaru.

10.8. Podstatné je také porušenie kúpnej zmluvy, o ktorom strana porušujúca zmluvu už pri uzatvorení zmluvy vedela alebo musela vedieť, že by druhá strana zmluvu neuzavrela, ak by toto porušenie predvídala.

10.9. U vady, ktorá znamená nepodstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, ak ide o vadu odstrániteľnú či neodstrániteľnú), má kupujúci nárok na odstránenie vady alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny.

10.10. Ak sa vyskytol prípad odstrániteľná vada po oprave opakovane (zvyčajne tretí reklamácia pre rovnakú závadu alebo štvrtá pre odlišné závady) alebo má tovar väčší počet chýb (spravidla najmenej tri chyby súčasne), má kupujúci právo uplatniť požiadavku na zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovaru alebo odstúpiť od zmluvy.

10.11. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný predávajúcemu oznámiť, aké právo si zvolil. Zmena voľby bez súhlasu predávajúceho je možná len vtedy, žiadal Ak kupujúci opravu vady, ktorá sa ukáže byť neodstrániteľná. Nezvolí ak kupujúci si svoje právo z podstatného porušenia zmluvy včas, má práva rovnaká ako pri nepodstatnom porušení zmluvy.

10.12. Ak nie je oprava alebo výmena tovaru možná, na základe odstúpenia od zmluvy môže kupujúci požadovať vrátenie kúpnej ceny v plnej výške.

10.13. Ak predávajúci preukáže, že kupujúci pred prevzatím o chybe tovaru vedel alebo ju sám spôsobil, nie je predávajúci povinný nároku kupujúceho vyhovieť.

10.14. Kupujúci nemôže reklamovať zľavnený tovar z dôvodu, pre ktorý je daný tovar zľavnený.

10.15. Tovar na reklamáciu kupujúci zadarmo podá na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (po tom, čo po predchádzajúcej žiadosti na e-mail prodávajúci vygeneruje návratový štítok). Tovar na reklamáciu je tiež možné po predchádzajúcej dohode zaslať cez InTime kuriéra, ktorý si balík na vrátenie bezplatne vyzdvihne priamo u kupujúceho. Prípadne môže byť zaslaný poštou ako list alebo balík do ruky (či kuriérom) na adresu: Ružový slon, s. r. o., (alebo len Adam Durčák), U Nádraží 2a, Havířov, 736 01, Česká republika. Na tovar zaslaný na dobierku nebude braný ohľad. Slovensko: reklamácie je možné zasielať na slovenskú adresu, info tu.

10.16. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni predávajúceho, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na predávané výrobky alebo u určenej osoby.

10.17. V prípade, že sa reklamácia uplatňuje u určenej osoby, táto môže reklamáciu vybaviť iba odovzdaním opraveného výrobku, inak reklamáciu postúpi predávajúcemu na vybavenie. Určená osoba je osoba oprávnená výrobcom na vykonávanie záručných opráv (napr. v záručnom liste). Takáto určená osoba nie je oprávnená rozhodnúť o inom spôsobe vybavenia reklamácie ako len opravou. Povinnosť vybaviť reklamáciu má predávajúci.

10.18. V prevádzkarni a u určenej osoby na prijatie reklamácie musí byť počas prevádzkovej doby prítomný zamestnanec poverený vybavovať reklamácie. Tieto osoby musia poučiť kupujúceho o jeho právach zo zodpovednosti za vady predávajúceho (aký nárok má kupujúci).

10.19. Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutie reklamácie.

10.20. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

10.21. Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z jeho práv uplatňuje (vady odstrániteľné alebo vady neodstrániteľné), je predávajúci povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie (t.j. oprava alebo výmena výrobku alebo vrátenie kúpnej ceny alebo primeraná zľava alebo odôvodnené zamietnutie) ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná k odbornému posúdeniu vady.

10.22. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Márne uplynutí tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy dôjde prejav vôle kupujúceho (uplatnenie práva z chybného plnenia) predávajúcemu.

10.23. Ak kupujúci reklamáciu tovaru uplatnil počas prvých 12 mesiacov od uzavretia kúpnej zmluvy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe vyjadrenia znalca alebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou alebo stanoviska určenej osoby (ďalej len “odborné posúdenie“). Bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemôže predávajúci od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie tovaru ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením tovaru.

10.24. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie. Ak kupujúci tovar zašle na odborné posúdenie určenej osobe uvedenej v doklade o vybavení reklamácie, náklady odborného posúdenia tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za reklamovanú vadu tovaru, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia tovaru záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

10.25. Predávajúci je povinný na požiadanie orgánu dozoru preukázať kópiu potvrdenia o prijatí reklamácie, dôvody, pre ktoré nie je možné rozhodnúť o spôsobe vybavenia reklamácie ihneď a pre ktoré nie je reklamáciu možné vybaviť ihneď po určení spôsobu vybavenia reklamácie, zaslanie alebo výsledky odborného posúdenia a kópiu dokladu o vybavení reklamácie.

10.26. Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie.

10.27. Právo z chybného plnenia kupujúcemu nenáleží, ak kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.

10.28. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo môže kupujúci u predávajúceho uplatniť v lehote do jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby, v opačnom prípade ho súd nemusí priznať.

10.29. Kupujúci bol riadne oboznámený s reklamačným poriadkom a informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv v čase pred uzavretím kúpnej zmluvy tak, že umiestnil tieto obchodné a reklamačné podmienky na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho a kupujúci mal možnosť si v čase pred odoslaním objednávky prečítať ich.


11. DORUČOVANIE

11.1. Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.

11.2. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.


12. OSOBNÉ ÚDAJE

12.1. Všetky informácie, ktoré pri našej spolupráci uvediete, sú dôverné a budeme s nimi tak zaobchádzať. Ak nám k tomu nedáte písomný súhlas, údaje o vás nebudeme iným spôsobom než za účelom plnenia zo zmluvy používať, okrem emailovej adresy, na ktorú vám môžu byť zasielané obchodné oznámenia, pretože tento postup umožňuje zákon, ak ho neodmietnete. Tieto oznámenia sa môžu týkať iba podobného alebo súvisiaceho tovaru a možno ich kedykoľvek jednoduchým spôsobom (zaslaním listu, emailu alebo preklikom na odkaz v obchodnom oznámení) odhlásiť. Emailová adresa bude na tento účel uchovávané po dobu 3 rokov od uzavretia poslednej zmluvy medzi zmluvnými stranami.

12.2. Podrobnejšie informácie o ochrane osobných údajov nájdete v zásadách ochrany osobných údajov tu.


13. MIMOSÚDNE RIEŠENIE SPOROV

13.1. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom P. O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, internetová adresa: https://www.soi.sk/sk. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúce sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.

13.2. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/A 827 15, Bratislava 212 Slovenská republika, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.sk je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a dopĺňa nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22 / ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

13.3. Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona o ochrane spotrebiteľa a zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.


14. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIE

14.1. Všetky dohody medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadi právnym poriadkom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.

14.2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexy správania v zmysle ustanovenia § 3 ods. 1 písm. n) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

14.3. Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov (reg.č.00045448). Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov.

14.4. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozloženie stránky, fotiek, filmov, grafik, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, patrí predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.

14.5. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užiť programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či software vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením alebo účelom.

14.6. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je prístupná.

14.7. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

14.8. Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.


Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosti dňom 4.10. 2018.

Telefonický kontakt
Kontaktný telefón +421 277 270 005 (SK) a +420 596 810 697 (CZ), k dispozícii v Po – Pia 8 – 19 hod., v So – Ne 8 – 12 hod. Hovorné je účtované volajúcemu podľa cenníka Telefónica 02 Czech Republic, a. s. alebo vášho operátora.

Prevádzkovateľ:
SÍDLO – na túto adresu neposielajte reklamácie:
Ružový slon s.r.o.
Výstavní 1928/9, Moravská Ostrava, 702 00

spisová značka: C 36400 vedená na registrovom súde v Ostrave
IČ: 28642317, DIČ: CZ28642317

Výpis z obchodného registra pozri justice.cz

KONTAKTNÁ ADRESA A ADRESA PREDAJNE:
Ružový slon s.r.o.
U Nádraží 1204 / 2a
736 01 Havířov-Šumbark Česká republika

KONTAKTNÁ ADRESA – zasielanie reklamácií:
Zásielkovňa.sk
Adam Durčák – ID 101441
Kopčianska 3338/82A
851 01 Bratislava Slovensko

Telefón .: +421 277 270 005 (SK), +420 596 810 697 (CZ)
Adresa elektronickej pošty: ahoj@ruzovyslon.sk

Zodpovedný vedúci: Adam Durčák

Obchodné podmienky platia od 4.10. 2018.


NA STIAHNUTIE:

Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy

Objavujeme tie najlepšie produkty, ktoré sami testujeme, doslova!

Diskrétna doprava zadarmo nad 60 Eur30 dní na jednoduché vrátenie
Všetko na sklade, zajtra doručíme

Diskrétna doprava zadarmo nad 60 Eur30 dní na jednoduché vrátenie

1 979 vlastných videíKamila, Verča a Dominika
ťa prevedú svetom sexu

1 979 vlastných videíKamila, Verča a Dominika
ťa prevedú svetom sexu

28 734 používateľských recenziíTisíce príbehov pre tvoju inšpiráciu

28 734 recenziíTisíce reálnych príbehov

1 457 starostlivo vybraných produktovLen tie, ktoré sami používame

1 457 vybraných hračiekKtoré sami používame