Vieme, že nie vždy je všetko ružové. So Slonmi bude ale aj reklamácia alebo odstúpenie od zmluvy príjemná záležitosť. Robíme maximum, aby sme vám to uľahčili, preto používame RETINO. Stačí vyplniť formulár, vďaka ktorému všetko pobeží rýchlo a hladko.
Odstúpenie od zmluvy – do 90 dní (120 dní pre stálych zákazníkov)
Kúpili ste niekomu nevhodný darček alebo ste po prijatí balíčka zistili, že produkt nechcete alebo nespĺňa úplne vaše predstavy? Nevadí. Teraz máte 90 dní na to, aby ste nám dali vedieť, že ste si nákup rozmysleli. Pokiaľ už ste u nás v minulosti niekedy nakupovali a pri dokončení objednávky ste boli prihlásení na svojom používateľskom účte, máte dokonca 120 dní na rozmyslenie. Stačí, keď nám napíšete e-mail, že chcete odstúpiť od zmluvy, priložíte fotografiu nerozbaleného tovaru a potom nám do 14 dní pošlite tovar naspäť do firmy. Ihneď ako dostaneme vašu nechcenú objednávku, pošleme vám peniaze.
Pokiaľ chcete odstúpiť od zmluvy, prosím, neotvárajte zapečatený tovar. Keď pečatnú samolepku poškodíte, prípadne zložíte obal z krabičky, nemôžeme takéto produkty prijať späť. Radi by sme vyhoveli všetkým, ale erotické hračky zo zákona patria do osobitnej kategórie tovaru, a preto v prípade porušenia pečatnej známky na škatuli nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy. Do rovnakej kategórie ako erotické hračky sa radí aj spodná bielizeň. Preto ju, prosím, neskúšajte na holú kožu. Ak nebudete mať istotu, že si bielizeň chcete nechať, nestrihajte štítky a ani neskladajte ochranné fólie. Pokiaľ bude bielizeň špinavá, bohužiaľ, nemôžeme ju prijať späť.
Pančuchový tovar, vrátane catsuitov a sieťovaných šiat, po vyskúšaní, bohužiaľ, nemôžeme späť prijať, pretože tento dosť chúlostivý materiál sa natiahne a už sa nevráti do pôvodného stavu. Ďakujeme moc za pochopenie.
Reklamácia
Minimalizujeme riziko reklamácií tým, že predávame iba osvedčené a spoľahlivé výrobky. Aj tak ale sem-tam k nejakej reklamácii dôjde. Pokiaľ vám teda dorazí produkt, ktorý nefunguje alebo na ňom časom objavíte chybu, ktorá nesúvisí s bežným opotrebením tovaru, dajte nám vedieť a my urobíme všetko, čo je v našich sloních silách, aby sme reklamáciu vyriešili k vašej spokojnosti.
Napíšte nám e-mail na ahoj@ruzovyslon.sk a dohodneme sa na ďalšom postupe. Zo zákona máme na vybavenie reklamácie 30 dní, snažíme sa však, aby sme reklamáciu vyriešili vždy čo najskôr.
Nikdy nehráme bobríka mlčania a každý postup s vami radi prediskutujeme.
Reklamácia je pre zákazníka nepríjemná vec. Urobíme všetko pre to, aby sme ju rýchlo a pre vás čo najpohodlnejšie vybavili.
Adam Durčák,
majiteľ Ružový slon s.r.o.
Chcete vrátiť nepoužitý tovar? Stiahnite si Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy