Vieme, že nie vždy je všetko ružové. So Slonmi bude ale aj reklamácia alebo odstúpenie od zmluvy príjemná záležitosť. Robíme maximum, aby sme vám to uľahčili, preto používame RETINO. Stačí vyplniť formulár, vďaka ktorému všetko pobeží rýchlo a hladko.
Odstúpenie od zmluvy – do 90 dní (120 dní pre stálych zákazníkov)
Kúpili ste niekomu nevhodný darček alebo ste po prijatí balíčka zistili, že produkt nechcete alebo nespĺňa úplne vaše predstavy? Nevadí. Teraz máte 90 dní na to, aby ste nám dali vedieť, že ste si nákup rozmysleli. Pokiaľ už ste u nás v minulosti niekedy nakupovali a pri dokončení objednávky ste boli prihlásení na svojom používateľskom účte, máte dokonca 120 dní na rozmyslenie.
Potom už len vyplňte formulár odstúpenia od zmluvy a vložte doň fotku nerozbaleného tovaru. My vám automaticky vygenerujeme kód na odoslanie, ktorý je platný 14 dní. Vrátenie tovaru preto u nás máte zadarmo a nepotrebujete ani tlačiareň. Pokiaľ si vo formulári vyberiete možnosť odoslania cez podacie miesto Packeta, stačí obsluhe nahlásiť vygenerovaný kód zásielky.
Tovar môžete taktiež vrátiť osobne v predajni. Hneď ako vašu nechcenú objednávku dostaneme, vrátime vám peniaze.
V prípade odstúpenia od zmluvy, prosím, neotvárajte zapečatený tovar. Keď pečatnú samolepku poškodíte, prípadne zložíte obal z krabičky, nemôžeme takéto produkty prijať späť. Radi by sme vyhoveli všetkým, ale podľa zákona spadajú erotické hračky do zvláštnej kategórie tovaru. Preto v prípade porušenia pečatnej známky na krabičke nie je možné od kúpnej zmluvy odstúpiť. Do rovnakej kategórie ako erotické hračky patrí aj spodná bielizeň. Preto ju, prosím, neskúšajte na holú kožu. Pokiaľ nebudete mať istotu, že si bielizeň chcete nechať, nestrihajte štítky a ani neodkladajte ochranné fólie. Špinavú bielizeň nemôžeme vziať späť.
Pančuchový tovar vrátane catsuitov (overalov) a sieťovaných šiat tiež nemôžeme po vyskúšaní prijať späť, pretože sa ich chúlostivý materiál pri obliekaní natiahne a už sa nevráti do pôvodného stavu. Ďakujeme veľmi za pochopenie.
Reklamácia
Minimalizujeme riziko reklamácií tým, že predávame iba osvedčené a spoľahlivé výrobky. Aj tak ale sem-tam k nejakej reklamácii dôjde. Pokiaľ vám dorazí produkt, ktorý nefunguje alebo na ňom časom objavíte chybu, ktorá nesúvisí s bežným opotrebením tovaru, vyplňte formulár reklamácie a my urobíme všetko, čo je v našich sloních silách, aby sme reklamáciu vyriešili k vašej spokojnosti.
Odoslanie reklamovaného tovaru máte u nás zadarmo a nepotrebujete na to ani tlačiareň. Pokiaľ si vo formulári vyberiete možnosť odoslania cez podacie miesto Zásielkovne, stačí obsluhe nahlásiť vygenerovaný kód zásielky.
Tovar môžete reklamovať aj osobne v predajni.
Zo zákona máme na vybavenie reklamácie 30 dní. Snažíme sa ju ale vyriešiť vždy čo najskôr.
Nikdy nehráme bobríka mlčania a každý postup s vami radi prediskutujeme.
Reklamácia je pre zákazníka nepríjemná vec. Urobíme preto všetko, aby sme ju vybavili rýchlo a pre vás čo najpohodlnejšie.
Adam Durčák,
majiteľ, Růžový slon s.r.o.












